PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polski gigant odzieżowy chce sprzedać swoje rosyjskie spółki
Właściciel Reserved i Sinsay planuje promocje, bo ma duże zapasy. W Rosji spisał na straty połowę sklepów
Grupa LPP: e-commerce 78 proc. w górę, Sinsay coraz bliżej Reserved, 1 mld zł na inwestycje
LPP bez Rosji i Ukrainy straci prawie 25 proc. wpływów, liczy na 5 mld zł z e-commerce
Właściciel House i Reserved zamknął wszystkie swoje sklepy w Rosji
Reserved w ogniu krytyki za wciąż otwarte sklepy w Rosji
Reserved w ogniu krytyki za wciąż otwarte sklepy w Rosji
Właściciel marki odzieżowej Reserved zawiesza działalność w Rosji
LPP i CCC zamknęły swoje sklepy w Ukrainie, Partner of Promotion zawiesiło tam działalność
Grupa LPP podwoiła wpływy z e-commerce. Sinsay dogania Reserved
Monika Brodka reklamuje swoją kolekcję odzieży Reserved (wideo)
Monika Brodka reklamuje swoją kolekcję odzieży Reserved (wideo)
LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce
Grupa LPP straciła przez epidemię. W e-commerce kolejny rekord, tylko Sinsay ze wzrostem sprzedaży
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
LPP: wpływy z e-commerce 86 proc. w górę, dwie trzecie e-zakupów w mobile’u
Samuel Pereira przeprosił za bojkot Reserved, po tym jak połączył ubranka dziecięce ze znakiem Strajku Kobiet
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”
KTR 2020: 180heartbeats + Jung V. Matt agencją roku, OLX reklamodawcą. Best of Charity dla Krzysztofa Gonciarza za "Stop ciężarówkom!"
KTR 2020: 180heartbeats + Jung V. Matt agencją roku, OLX reklamodawcą. Best of Charity dla Krzysztofa Gonciarza za "Stop ciężarówkom!"
Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk
Fundacja Semper Simul ma zostać większościowym akcjonariuszem LPP
Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale
W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.
Monika Kapłan rusza z firmą Commitment
Monika Kapłan rusza z firmą Commitment
LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę
W maju wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 381 proc., w całym roku mają przekroczyć 2 mld zł
Google i LPP strategicznymi partnerami. Pełna obsługa sprzedaży online w Google Cloud
Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę
LPP: liczymy na to, że w ciągu miesiąca zakończymy negocjacje i otworzy większość sklepów w galeriach
LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.
LPP odpowiada na tekst "Newsweeka" o kupnie maseczek do chińskich fabryk: wprowadza w błąd. Będzie pozew przeciwko wydawcy
Fundacja Viva! i PETA chcą, żeby LPP przestał używać kaszmiru. Będą protesty przed sklepami Reserved
Reserved prezentuje wiosenną kolekcję. Twarzami Adesuwa Aighewi, Saskia de Brauw, Sara Grace Wallerstedt i Rockwell Hardwood