PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Krakus zachęca, by święta spędzić ze smakiem (wideo)
Krakus zachęca, by święta spędzić ze smakiem (wideo)
Prawie 7 mld zł w tym roku na reklamy w Polsce. „Kolejne kwartały nie będą już tak dobre”
Tymbark loterią „Daj coś od siebie!” zachęca do pomocy potrzebującym (wideo)
Tymbark loterią „Daj coś od siebie!” zachęca do pomocy potrzebującym (wideo)
Pianie z zachwytu reklamuje przeciery pomidorowe Łowicz (wideo)
Pianie z zachwytu reklamuje przeciery pomidorowe Łowicz (wideo)
USP Zdrowie wybiera dom mediowy, obsługi broni Mets
USP Zdrowie wybiera dom mediowy, obsługi broni Mets
Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom
Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł
Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl
Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl
Starcom i OMD w finale przetargu mediowego McDonald's
Starcom i OMD w finale przetargu mediowego McDonald's
Mars konsoliduje globalną obsługę mediową w MediaCom
Mars konsoliduje globalną obsługę mediową w MediaCom
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Mondelēz International przenosi obsługę mediową z Carata do Mindshare
Samsung wybrał Leo Burnett do globalnej obsługi Visual Display
Samsung wybrał Leo Burnett do globalnej obsługi Visual Display
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką  (raport RECMA z Polski)
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski)
ClickAd, Starcom, MullenLowe MediaHub, Media Group i Effective Media Solutions w ponownym przetargu na obsługę mediową Tauronu
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Starcom wygrał przetarg mediowy Red Bulla w Ameryce Północnej
Co czwarty weekendowy pracownik krytykuje niedziele bez handlu
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu
Monika Więch: z Wavemaker do Starcomu
Starcom i Wavemaker dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)
Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu
Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu
Starcom przejmuje od Zenith obsługę mediową Totalizatora Sportowego
Starcom przejmuje od Zenith obsługę mediową Totalizatora Sportowego
Artur Łuszczyński awansował na digital strategy & innovations managera w Starcomie
Artur Łuszczyński awansował na digital strategy & innovations managera w Starcomie
Ranking domów mediowych w Polsce: na czele MediaCom Warszawa i Starcom, liderem wzrostu Mets (TOP 27)
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska
Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom
Starcom w przetargu broni obsługi mediowej Black Red White
Starcom w przetargu broni obsługi mediowej Black Red White
Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei
Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei
Starcom i Initiative obsłużą budżet mediowy Tauronu szacowany na 8 mln zł
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)