TP: viral parodiujący reklamę Netii to niezamierzony wyciek (wideo)

Spot, w którym Serce i Rozum – bohaterowie reklam Telekomunikacji Polskiej – parodiują Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego, to niezamierzony wyciek. Filmik przygotowała agencja interaktywna Adv.pl.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

35-sekundowy spot, w którym Serce śmieje się do rozpuku z tego, jak Rozum parodiuje Tomasza Kota w roli Kaszpirowskiego reklamującego Netię, pojawił się w internecie w piątek. Filmik – noszący tytuł „ex monopolista, ha ha ha (...) SA” – zanotował do tej pory prawie 500 tys. odtworzeń.

Przypomnijmy, że Serce i Rozum reklamują usługi telefoniczne i internetowe Telekomunikacji Polskiej od połowy ub.r. (więcej na ten temat). Natomiast reklama internetu w Netii, którą parodiuje Rozum, a śmieje się z niej Serce, po raz pierwszy była emitowana jesienią ub.r. (zobacz ten spot), a w ub.r. pojawiła się w „didżejskiej” odsłonie (więcej o niej).

Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, przyznaje, że nowy spot z Sercem i Rozumem powstał na zlecenie tego operatora. Filmik – przygotowany przez agencję interaktywną Adv.pl –w trakcie produkcji wyciekł do internetu jednak wbrew intencjom twórców. Jabczyński nie ujawnia, czy viral jest początkiem kampanii, w której Grupa TP będzie się odnosić do Netii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe