Rewolucyjne narzędzie Google niesie też zagrożenia. "Ryzyko zalewu deepfake’ów"
Spółka właściciela „Wprost” i „Do Rzeczy” szykuje serwis oparty na AI. Kilkanaście mln zł od PARP
Ceny subskrypcji AI od Google’a mogą szokować
Z Tindera odchodzi szefowa
„Idź na całość” wraca do telewizji. Licencję przejął konkurent Polsatu [NASZ NEWS]
Polsat Box „pod lekką presją”. Spada popularność odbioru satelitarnego
BBC World Service uruchamia serwis po polsku
FAST-owa ofensywa Polsatu. Kiedy ruszą nowe kanały?
Drugi „Kleks” nie dał rady. Agora zarobiła mniej
“Niezwykły wzrost Polski”. Prestiżowy tygodnik z okładką o naszym kraju
Związki dogadały się z zarządami Bauera i AKPA Press. Koniec sporu zbiorowego
Kulisy powstawania "najlepszej polskiej reklamy". Arcydzieło Ery sprzed 23 lat zna każdy
Poznaliśmy „Dobrostars”. IAA Polska Marketing Masterminds wręczyło nowe nagrody
WPP globalnym partnerem reklamowym koncernu Coca-Cola
Nowa kampania Sexedpl skierowana do nauczycieli
Grupa Radiowa Time ma dyrektora marketingu
NIK nie zostawia suchej nitki na szefie Krajowej Rady. Zawiadomienie do prokuratury
Jak za rządów PiS wybierano władze TVP i Polskiego Radia? NIK: bez procedur i trybu
KRRiT przestanie wydawać koncesje? Prof. Kowalski nie chce paraliżu
Agencja Madogz z PR managerką
Elon Musk niżej w hierarchii u Trumpa. Chce wydawać mniej na politykę
Ruszył nabór do Kolegium Arbitrów Komisji Etyki Public Relations
Kandydaci na prezydenta mało mówili o problemach młodych. Wyróżnił się jeden kandydat
Świat bez internetu? Połowa nastolatków jest na tak
Polacy wierzą w poprawę ich sytuacji ekonomicznej. “Nie rezygnują z przyjemności życia codziennego”
Nowe osoby w Mad Research
Jakie były różnice między exit poll a oficjalnymi dane PKW? "To chyba najlepszy wynik w historii"
Play przyciąga abonentów. Znów zarobił ponad miliard zł
Google dąży do końca internetu jaki znamy? „Nie trzeba będzie klikać”
Google I/O 2025: kilka nowości zrobiło olbrzymie wrażenie
MediaMarkt ma nowy pomysł na biznes w Polsce. Rusza z marketplace
Orlen ma więcej stacji i sklepów. Zysk w górę
Chiński producent samochodów ma polskiego brand directora
Answear.com znów nad kreską. „Racjonalizacja wydatków marketingowych”
Farmacja i Eurowizja. Jak Novartis wspierał konkurs w Bazylei?
Filmowa spółka Agory z rekordem. Pomogli Pan Kleks i „Sami swoi”
Kłopoty już za Legimi? Zysk znów w górę
Netflix zapowiada serial z Małgorzatą Kożuchowską. Jest już nawet zwiastun
W świecie, w którym topowe gry wymagają coraz potężniejszego sprzętu, usługa GeForce NOW od NVIDIA oferuje alternatywne rozwiązanie. Okazuje się, że nie zawsze trzeba inwestować w kosztowny sprzęt, można grać w najnowsze tytuły z wykorzystaniem mocy obliczeniowej serwerów w chmurze. Czy to naprawdę działa? I czy jakość rozgrywki dorównuje tej, którą znamy z lokalnych urządzeń?
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Robert Głowacki, obejmując stanowisko head of SEO & AI optimisation.
Tony Fletcher został mianowany globalnym dyrektorem marketingu Freenow, europejskiej aplikacji multimobilnosci. Będzie kierował strategicznymi działaniami związanymi z marką i marketingiem, koncentrując się na rozwoju kluczowych usług taxi oraz doświadczeń kierowców.
Z Telewizją Polsat żegna się Marlena Jezierska, wicedyrekor marketingu odpowiadająca za internet i social media. Z nadawcą była związana prawie cztery lata, wcześniej pracowała m.in. w Agorze i Ringier Axel Springer Polska.
Do polskiego zespołu Xpeng, chińskiego producenta samochodów elektrycznych, dołączył Janusz Ellert, obejmując stanowisko brand directora. Wcześniej 17 lat pracował w koncernie Stellantis Polska, który m w portfolio m.in. marki Jeep, Opel, Peugeot.
Grupa Tutore wzmacnia swoje struktury, powołując dwóch doświadczonych menedżerów na kluczowe stanowiska: Tomasza Kostrząba i Tomasza Słomę.
1 lipca 2025 r. Katarzyna Klepczyńska-Ciężka obejmie stanowisko chief financial officer dentsu Polska. Jednocześnie dołączy do zarządu firmy.
Z początkiem maja Robert Sas objął stanowisko prezesa zarządu firmy FoodWell, właściciela marek Bakalland, Delecta, Purella i BeRaw. Nowy prezes przez ostatnie 17 lat był związany z Mondelēz International.
Tomasz Pałasz dołącza do Digital Kingdom jako motion design art director. To doświadczony designer z ponad 12-letnim dorobkiem w obszarze animacji 3D, motion designu i kierownictwa artystycznego.
Cezary Kozieł dołączył do zespołu firmy Somplo, specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu marketingu cyfrowego.
DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą najbardziej dostępną sieć OOH (OOH – out-of-home, dostawy poza domem) w Polsce – DPD Pickup. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej wybierają wygodne i elastyczne formy odbioru przesyłek poza domem. To również inwestycja w rozwój dostępności usług logistycznych i wsparcie dostaw e-commerce.
W ramach procesu zmiany nazwy GroupM na WPP Media przestaną działać jako samodzielne jednostki biznesowe agencje mediowe, w tym Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare. Planowana jest też znaczna redukcja zatrudnienia.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowiskach account director.
Edyta Kowal objęła stanowisko chief marketing officera w firmie Useme.
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko graphic&motion designer.
Agnieszka Rzepkowska, ktora przez blisko 8 lat związana była z marketingiem firmy ubezpieczeniowej PZU dołączyła do VeloBanku na stanowisko dyrektorki marketingu. W roli tej zastąpiła Małgorzatę Wilińską.
Do zespołu agencji GPD dołączył Szymon Domżał. Wcześniej związany m.in. z Saatchi&Saatchi i Brand New Galaxy. Menadżer zasilił zespół w ramach rozszerzania kompetencji agencji w obszarze digital.
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko head of business integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA.
Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Anastazja Kiryna, która objęła stanowisko data science managera. Ostatnio pracowała w SalesTube.
Do zespołu agencji Twin dołączyła Monika Domagała-Szmidt jako account director.
Do agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera.
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa.
Zapisz się do newslettera