PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Osoby z niskim wykształceniem najchętniej oglądają Polsat i TVP1 (top 40 stacji)
Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
TVP Info na czele kanałów informacyjnych. Telewizja Republika z największym spadkiem
Polsat Sport News ze wzrostem o 125 proc. w telewizji naziemnej. TVP Polonia najmocniej w dół
TVP Info na czele kanałów tematycznych. Stacje sportowe Polsatu mocno do góry
TVP1 i Polsat liderami w lipcu. „Teleexpresss” hitem
TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. „Teleexpress” hitem tygodnia
Młodzież najchętniej ogląda Polsat i TVN. TVN24 na ostatnim miejscu (top 40 stacji)
TVP1 liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym. Polsat i TVN24 z takim samym wynikiem (top 40 stacji)
200 tys. widzów śledziło tegoroczny Tour de France w Eurosporcie
TVP Historia na czele kanałów dokumentalnych w I półroczu. Discovery spadło na trzecie miejsce
Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem
Które kanały oglądają kobiety a które mężczyźni?
Coraz dłużej oglądamy telewizję. Najwięcej czasu przed szklanym ekranem spędzają seniorzy (raport)
TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia
TVP Seriale liderem, Stopklatka TV tuż za nim (rynek kanałów filmowych za I półrocze)
Kanały TVP najchętniej oglądane. Tylko Grupa Polsat na plusie
Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)
TVN Style na czele stacji lifestylowych w I półroczu. Polsat Food z największym wzrostem
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry
Polsat liderem, fatalny wynik TVP2. Disco-polo wśród hitów tygodnia
TVP Info liderem w czerwcu. Tracą Superstacja i TVN24
Coraz większa fragmentacja rynku telewizyjnego. „M jak miłość” hitem
TVP Info liderem kanałów tematycznych, Polsat Sport w ścisłej czołówce (top 25)
Giganci telewizyjni słabną. Kanały tematyczne coraz silniejsze
Polsat Sport News zyskał najwięcej w naziemnej telewizji cyfrowej. Mocny spadek Eska TV
Mecze siatkówki hitami Igrzysk Europejskich. 4,5 mln zł z reklam dla Polsatu
„Pytanie na śniadanie” z mniejszą widownią od „Dzień dobry TVN”. 88 mln zł z reklam
Polsat wyprzedził TVN, 2 proc. udziału Polsatu Sport. „Teleexpress” hitem tygodnia
Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją
TVP Historia i Fokus TV mocno do góry, Discovery Channel traci widzów
TVN wyprzedził Polsat na początku letniej ramówki. Mecz Polska-Grecja hitem tygodnia