PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
Media prowokują odbiorców do hejtu, choć pozornie z nim walczą [wywiad]
Media prowokują odbiorców do hejtu, choć pozornie z nim walczą [wywiad]
TVP chce od widza, który pozwał ją za "manipulacje informacjami" 100 tys. zł na cele charytatywne
Prezes TVP odpowiada RPO ws. "zakazu wypowiedzi" dla Michała Olszańskiego: "TVP nie ogranicza swobody wypowiedzi dziennikarzy"
Prezes TVP odpowiada RPO ws. "zakazu wypowiedzi" dla Michała Olszańskiego: "TVP nie ogranicza swobody wypowiedzi dziennikarzy"
RPO chce wyjaśnień od Kurskiego ws. zakazu wypowiedzi dla Michała Olszańskiego po wywiadzie z Kaczyńskim
Martyna Kaczmarek: Ben&Jerry's nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+, bo ludziom się to nie podoba
Martyna Kaczmarek: Ben&Jerry's nie zrezygnuje ze wspierania LGBT+, bo ludziom się to nie podoba
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
Polska i USA prowadzą śledztwo w sprawie Huawei. Nowym wątkiem Wojskowa Akademia Techniczna
Polska i USA prowadzą śledztwo w sprawie Huawei. Nowym wątkiem Wojskowa Akademia Techniczna
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
Nowy szef Deloitte Digital: stawiamy na wspieranie transformacji cyfrowej biznesu, myślimy o kolejnych przejęciach
Robert Lewandowski: nie kręcę reklam między treningami [wywiad]
Robert Lewandowski: nie kręcę reklam między treningami [wywiad]
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy
Kevin Mitnick: O bezpieczeństwo naszych danych będą walczyły maszyny
Maciej Sojka (Showmax): Vega robi filmy kontrowersyjne, a ja mam dosyć sztampy