PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'
Black Friday po polsku - owczy pęd i moda zza oceanu. "Ważna strategia marki'
Ścieżki zakupowe Polaków. „Polskie firmy muszą dysponować całościową strategią w online i offline”
Biedronka ceniona za niskie ceny i promocje, Tesco i Kaufland za bogaty asortyment
Instagram szykuje osobną aplikację zakupową dla użytkowników serwisu
Instagram szykuje osobną aplikację zakupową dla użytkowników serwisu
Do zakupów kosmetyków mężczyzn zachęca zapach, a kobiety zaufana marka
Polacy robią duże zakupy, bo wierzą, że będzie coraz lepiej
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Zakupy w niedzielę robi 30 proc. Polaków. 40 proc. kupujących uważa, że to dla nich konieczność
WP wytyka Michałowi Karnowskiemu zakupy w Wigilię, myląc go z Jackiem Karnowskim. „Czy w łazience też mam uważać na Machałę?”
WP wytyka Michałowi Karnowskiemu zakupy w Wigilię, myląc go z Jackiem Karnowskim. „Czy w łazience też mam uważać na Machałę?”
22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi
W rodzinach o zakupach najczęściej decydują matki
Redukcja kosztów najważniejsza dla dyrektorów zakupów
Redukcja kosztów najważniejsza dla dyrektorów zakupów
Promocje z natychmiastową korzyścią coraz mniej preferowane. Zakupy wolimy robić mniejsze, a częściej
Sieci handlowe będą zamykać najsłabsze sklepy
Niemal 3/4 Polaków robi zakupy w niedzielę
Zakaz handlu w niedzielę. „Ucierpią centra handlowe. Pracę może stracić kilkadziesiąt tysięcy osób”
Konsumenci w trosce o zdrowie unikają sztuczności w jedzeniu
Konsumenci uwielbiają polować na dobre okazje
Większość Polaków robi zakupy w niedziele i święta (infografika)
Mężczyźni zakupowymi samotnikami
Mężczyźni zakupowymi samotnikami
Ponad połowa Polaków kupuje w internecie, ale tradycyjne sklepy wciąż potrzebne
Oszczędność pieniędzy najbardziej zachęca internautów do kupowania w tradycyjnych sklepach
Aleksandra Potrykus-Wincza: Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.
Aleksandra Potrykus-Wincza: Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.
Rośnie rola nowych technologii w centrach handlowych. Widać wyraźną zmianę zachowań klientów
Dyskonty najpopularniejszym miejscem zakupów (infografika)
Co drugi Polak regularnie kupuje w systemie sprzedaży bezpośredniej
Odzież i obuwie coraz rzadziej kupowane w galeriach, zyskują outlety i internet
Odzież i obuwie coraz rzadziej kupowane w galeriach, zyskują outlety i internet
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? „Coraz mniejsze znaczenie”
Jak płeć wpływa na preferencje zakupowe? „Coraz mniejsze znaczenie”
UOKiK: brak paragonu nie ogranicza prawa do reklamacji
Spada rentowność sieci handlowych. To efekt wojny o klienta i lokalizację
Spada rentowność sieci handlowych. To efekt wojny o klienta i lokalizację
Polki racjonalne na zakupach, zwracają uwagę na modę, do kawiarni towarzysko
Urządzenia mobilne coraz ważniejsze podczas zakupów
Urządzenia mobilne coraz ważniejsze podczas zakupów