SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Czego szukasz w Święta” - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann.

Article

Spot z kampanii pokazuje kolacje wigilijne na przestrzeni 30 lat życia wielopokoleniowej rodziny. Ich nieodłącznym elementem są oczywiście wręczane przez Świętego Mikołaja prezenty, które bywają różne, natomiast wywołują podobną radość u dzieci i dorosłych.

- Postanowiliśmy odwołać się do najlepszych wspomnień, jakie mamy na całe życie: z beztroskiego dzieciństwa, z dobrą atmosferą, prezentami i dobrymi emocjami polskiego domu, nawet wtedy, kiedy czasy nie były łatwe. Jeśli wywołamy uśmiech u widzów, to będzie nasz sukces - komentuje Adam Szałamacha, group brand manager Allegro.

To kolejna z wizerunkowych reklam Allegro.pl pod hasłem „Czego szukasz?”. Pierwsza pokazywała domowe szczęście młodego małżeństwa z dziećmi, a druga - ziszczające się marzenie dziewczynki o przygarnięciu bezpańskiego psa.

Kampania bożonarodzeniowa obejmuje też sekcję Allegro.pl z propozycjami i inspiracjami do bożonarodzeniowych prezentów (m.in. 20 poradników wideo: 12 prezentowych i 8 typu „zrób to sam”) oraz sześć 10-sekundowych spotów promującymi produkty na prezenty z różnych kategorii, np. zabawki, sprzęt komputerowy czy odzież. Klipy będą emitowane do 4 grudnia na największych portalach internetowych.

Cała akcja potrwa do 19 grudnia. W jej trakcie będzie obowiązywać na Allegro oferta „raty 0 proc.” dotycząca przedmiotów o wartości od 300 do 20 000 zł.

We wrześniu br. Allegro.pl zanotowało 13,67 mln użytkowników i 2,05 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Za akcję odpowiada sekcja zarządzania marką i zespół design labs Allegro. Kreacją reklam zajęła się agencja Bardzo, produkcją spotu - dom produkcyjny Cut Cut, postprodukcją - Chimney Poland, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czego szukasz w Święta” - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Nie wiem po co reklamować coś, co wszyscy znają?
3 7
odpowiedź
User
kecaj
Świetna reklama. Ja się wzruszyłem.
17 2
odpowiedź
User
niuchacz
super reklama jak ja pierwszy raz zobaczylem to scisło mnie w gardle z wzruszenia
16 2
odpowiedź
User
Alle
Jak na razie tylko raz się na niej nie wzruszyłam. Gratuluję pomysłodawcom!
7 1
odpowiedź
User
Dano
Świetna reklama, chyba pierwsza która tak bardzo mi się spodobała, chwyta porządnie za serce i aż chce się wrócić do czasów dzieciństwa. :)
10 2
odpowiedź
User
piosenka
Jak nazywa się utwór z reklamy allegro a ty czego szukasz w święta?
0 1
odpowiedź
User
Ann
Ja się przy tej reklamie popłakałam
6 1
odpowiedź
User
przyszła mamusia
Super reklama. Ja mam łzy w oczach jak ja widzę . Może dlatego ze pierwsza Wigilia z tego spotu jest z 1985 roku i tak sie sklada ze to tez moja pierwsza w zyciu Wigilia choc nic z niej nie pamietam bo mialam 2 miesiace ;-). Poza tym sama niedlugo zostanę mamą więc w tej reklamie jakby odbijalo się moje życie!
4 2
odpowiedź
User
ania
swietna reklama szkoda ze swieta z tamtych lat nie wrócą to juz nie Ci sami ludzie
3 2
odpowiedź
User
Gość serwisu
Strasznie ckliwa, w zasadzie bezsensowna i nie pasuje do działalności portalu aukcyjnego. Ale cóż, święta, pzedsiębiorstwa wyciągają kasę od ludzi stosując najniższe chwyty...
2 11
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing