SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency

Od czerwca agencja Aliganza Fashion Agency zajmuje się obsługą komunikacyjną marki obuwniczej Deichmann.

Aliganza odpowiedzialna jest za media relations marki, w tym usługę prowadzenia showroomu, a także współpracę z influencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Firma Deichamann powstała ponad sto lat temu jako rodzinne przedsiębiorstwo w Essen. Obecnie, w całej Europie istnieje blisko 4 000 sklepów z szyldem Deichmann, w tym 246 w Polsce plus sklep online.

Deichmann to kolejna w ostatnich miesiącach marka, która dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency. Agencja w ostatnim czasie nawiązała współpracę z marką Monki (H&M), marką Miniso i Swarovski.

­­

Dołącz do dyskusji: Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl