SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompania Piwowarska nie odwoła przetargu PR-owego. „Agencje chcą z nami pracować”

Mimo protestu ZFRP, Kompania Piwowarska nie zamierza unieważnić prowadzonego przetargu na obsługę public relations. Tłumaczy, że agencje chcą jednak z nią współpracować.

Shutterstock.com Article

W środę Związek Firm Public Relations wystosował oficjalny protest do Kompanii Piwowarskiej w sprawie przetargu, w którym firma zamierza wybrać agencje public relations do obsługi swoich marek. Wezwał ją m.in. do tego, by unieważniła prowadzone obecnie postępowanie i rozpisała nowy konkurs, stosując się w nim do zastrzeżeń zgłoszonych przez organizację (przeczytaj więcej na ten temat).

Kompania Piwowarska przetargu unieważniać jednak nie zamierza. Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w firmie, zapowiedziała to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

- Są agencje, w tym te należące do ZFPR, które chcą z nami pracować - tłumaczy Zarychta-Kuzalska. - Poza tym rezygnacja potencjalnych rywali zwiększa szansę pozostałych firm na wygraną w procesie - dodaje. Jej zdaniem działania ZFPR są nieuzasadnione i krzywdzą dobre imię Kompanii Piwowarskiej, ponieważ oskarżenia zostały wysunięte bez znajomości ostatecznego briefu. - Ponownie zaprosimy Związek na spotkanie i dopiero po tym spotkaniu będziemy mogli szerzej ustosunkować się do tej sprawy - mówi Zarychta-Kuzalska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska nie odwoła przetargu PR-owego. „Agencje chcą z nami pracować”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
No to te agencje albo są takie dobre albo mają wysokie mniemanie o sobie, bo próba reaktywacji marki Tyskie po 20 latach psucia rynku piwa łatwa nie będzie. Obojętnie ile kasy władują w kolorowe spoty i reklamy i tak trzeba zmiany z produkcji piwa na warzenie piwa.
8 8
odpowiedź
User
olka
Zgaduję tylko-obsługę chce przejąć DDB?
8 8
odpowiedź
User
Życzliwy
Pani Olu niestety wprowadza pani ludzi w błąd, ponieważ Kompania Piwowarska cieszy się bardzo negatywną opinią zarówno wśród pracowników obecnych i byłych jak i konsumentów, którzy coraz bardziej są utwierdzani w tym, że są przez waszą firmę nabijani w butelkę, ponieważ kupują wodę zabarwioną na żółty kolor a nie piwo. Pozdrawiam
8 8
odpowiedź