SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”

Agencja Pitera Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją BGŻ. Do zadań agencji należy kompleksowa realizacja edukacyjnego programu społecznego fundacji - „Jeżdżę z głową”.

Pitera Communications odpowiada za całościową realizację programu, w tym jego promocję wśród uczniów i nauczycieli szkół gimnazjalnych oraz wśród instytucji edukacyjnych i samorządów miast poniżej 50 tys. mieszkańców. Agencja prowadzi także biuro prasowe projektu - koordynuje działania z obszaru media relations oraz expert positioning, a także buduje świadomość w zakresie odpowiedzialnych zachowań na drodze w regionach.

Współpraca została nawiązana w efekcie konkursu ofert.

Strony nie ujawniają na jaki okres podpisano umowę.

„Jeżdżę z głową” to program, którego celem jest promowanie odpowiedzialnych i rozważnych zachowań na drodze oraz aktywizacja lokalnych środowisk na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego.

Dołącz do dyskusji: Pitera Communications wypromuje program „Jeżdżę z głową”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl