SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis internetowy „Gazety Wyborczej” w nowej wersji, więcej wideo na stronie głównej

Witryna internetowa „Gazety Wyborczej” (Agora) - Wyborcza.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Ma nieco bardziej rozbudowaną stronę główną, na której jest obecnie więcej materiałów wideo. Zmieniła się także szata graficzna.

Article

W nowej wersji Wyborcza.pl jest bardzo podobny układ sekcji tematycznych jak poprzednio. U góry strony głównej prezentowane są na przemian cztery najciekawsze materiały, a poniżej najważniejsze informacje dnia (w bocznej kolumnie pojawiły się linki do listów od czytelników).

Dalej znajduje się „Sfera oglądania” - sekcja z materiałami wideo. Wyborcza.pl we wrześniu zaczęła realizować kilkanaście autorskich programów, które prowadzą m.in. czołowi publicyści „Gazety Wyborczej”, TOK FM i innych mediów Agory.  Poniżej są inne sekcje tematyczne: Życie i styl, informacje z lokalnych wydań „GW”, Gospodarka, Co w kulturze oraz Sport. U dołu strony głównej znajdują się odnośniki tekstowe do działów „GW” oraz nektologi.

Poprzednio na stronie głównej dział z wideo znajdował się niżej i był mniejszy, jako osobne sekcje funkcjonowały Tylko zdrowie, Komentarze i opinie, Świat, Kraj oraz Duży format.

Obecnie w bocznym kolumnach głównych sekcji są linki tekstowe w ramkach. Ponadto pod tytułem każdej sekcji jest menu z jej najważniejszymi działami.

Roman Imielski, który w zeszłym tygodniu został redaktorem naczelnym Wyborcza.pl (była to jedna z kilku roszad w kierownictwie „Gazety Wyborczej”), poinformował, że prace nad nową wersją witryny trwały rok. - To nie tylko serwis, który - mamy nadzieję - przyjemnie się czyta i który jest miejscem opowiadającym o Polsce i świecie. To serwis nowoczesny, szybciej otwierający się na wszystkich urządzeniach i dostosowujący się do nich - smartfonów, komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów - wyliczył Imielski.

Nową wersję serwisu Agora przygotowała we współpracy z agencją Artegence.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Wyborcza.pl zanotowała 5,2 mln realnych użytkowników i 63 mln odsłon. W serwisie, tak jak na wszystkich stronach związanych z „Gazetą Wyborczą” od 2,5 roku obowiązuje system płatnego dostępu do treści (miesięcznie za darmo można przeczytać maksymalnie 10 tekstów). Na początku br. z tej oferty korzystało 77 tys. użytkowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis internetowy „Gazety Wyborczej” w nowej wersji, więcej wideo na stronie głównej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hehehe
To jest już koniec :D
27 12
odpowiedź
User
fred
z tym videło wszystkim dogrzało tej jesieni...
26 10
odpowiedź
User
ffred
małpujmy ! wtedy jesteśmy trendy menadżerami.... skąd te portale biorą takich śmisznych ?
21 9
odpowiedź
User
pavv
Wszyscy się uwzięli na to wideo, a na wiosnę doznają szoku jak się okaże, że może 5% wchodzących na daną stronę oglądało filmiki bowiem reszcie nie chciało się czekać 2 min. na zakończenie reklam.
27 8
odpowiedź
User
ja
5 procent to przy 80 tys. abonentów 4 tys. widzów. Pewnie więcej, na strony wideo wchodzą też ludzie z Facebooka, nie płacący abonamentu. Liczmy ostrożnie 5 tysięcy wyświetleń filmu i reklamy - gra warta świeczki
9 11
odpowiedź