SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2017 roku, TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

W 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2017 roku wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 4,29 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,88 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,50 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 12,28 proc.

Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia ub.r. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w 2017 roku wyniósł 0,42 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w 2016 roku wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 9.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 366,67 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1 proc., po wzroście o 5,26 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,94 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 14,63 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 14,93 proc. do 0,57 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z 2016 roku zwiększył się o 550 proc. do 0,52 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 33,33 proc., odnotowały dwie stacje: Discovery Life (do 0,09 proc. udziału) i Lifetime (do 0,04 proc.).

W grudniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+ również było TVN Style, którego udział zwiększył się o 1,67 proc. do 0,61 proc. Z kolei w grupie 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansowało TVN Turbo - udział tej stacji wzrósł o 17,95 proc. do 0,92 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2017 roku, TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Jak można porównywać udziały TVN Meteo i HGTV i pisać że to największy wzrost, przeciez to zupełnie inne kanaly, tylko ten sam zasięg (będący pozostałością po Meteo).
odpowiedź
User
biz
Panie redaktorze nudzi sie panu? Jak sie daje tabelke to naprawde nie trzeba jej juz opisywac.
odpowiedź