SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zapowiada się dobra podróż” w kampanii PKP i PKP Intercity (wideo)

Spółki PKP SA i PKP Intercity zaczynają wizerunkowo-produktową kampanię reklamową mającą przełamać stereotypy dotyczące podróży koleją. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Havas Media.

Article

Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób, które nie korzystają z usług kolei, wybierając inne formy transportu. Ma przekonać odbiorców, że podróżowanie pociągami PKP jest komfortowe i szybkie, m.in. w efekcie zmian wprowadzanych od 2,5 roku przez Grupę PKP.

- Chcemy zerwać z dotychczasowymi stereotypami dotyczącymi kolei i pokazać, jak wiele się w tym zakresie zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że PKP Intercity już teraz skutecznie konkuruje z pozostałymi przewoźnikami i innymi środkami transportu. Liczymy na to, że kampania zmieni to podejście i przyczyni się do zwiększenia liczby podróżnych korzystających z usług naszego przewoźnika - opisuje Piotr Ciżkowicz, członek zarządu PKP.

W produktowych odsłonach kampanii promowane będą m.in. atrakcyjne czasy przejazdu między największymi polskimi miastami oraz korzystne ceny. Ta pierwsza zaleta była już reklamowana pod koniec ub.r., pod hasłem „Tak szybko jeszcze nie było” (zobacz więcej). Wizerunkowy etap nowej akcji obejmie dwa spoty telewizyjne, a produktowy - trzy.

Kampania reklamowa oprócz telewizji będzie prowadzona w radiu, prasie, internecie oraz na outdoorze. Potrwa do połowy czerwca.

Kreację reklam przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, który przetarg na dwuletnią obsługę reklamową PKP SA oraz PKP Intercity wygrał w listopadzie ub.r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Zapowiada się dobra podróż” w kampanii PKP i PKP Intercity (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kometator
Fatalne.
21 13
odpowiedź
User
Kawka
Dzisiaj w radio reklama remontu linii W-wa Łódź , która spowodowała trwający od 3 lat burdel na trasie W-wa Skierniewice i likwidację połowy pociągów podmiejskich - jak mamu kurde dojechać do tych ekspresów? Rowerem ? Samochodem się nie da bo miejsca pod parking przy PKP zajmują biurowce i supermarkety zamiast dworców. Pendolino spóźnia się do Gdańska po 2 godziny . A oni się jeszcze reklamują - totalna aberracja .
12 8
odpowiedź
User
dobra podróż hehe
Za jaką cenę? Wolę już konkurencyjną jazdę Polskim Busem, bądź też blablacarem. Ceny biletów pkp sa wysokie w porównaniu do jakości.
16 8
odpowiedź
User
Hiob
A ludzie od tej reklamy chociaż mogli by się troszkę przygotować bo widły maja z reguły 4 kolce a Posejdon miał trójząb ;p
17 10
odpowiedź
User
marcin
Pięknie się PKP bawi za publiczne pieniądze. Zamiast dotować agencję reklamowe przeznaczylibyście te pieniądze na poprawę usługi. Nie będziecie musieli się niczym chwalić jeśli polepszy się usługa albo zrobicie konferencję i powiecie dziennikarzom w tym roku nie wydaliśmy żadnych pieniędzy na PR i reklamę, a przeznaczyliśmy je na inwestycję. Pasażerowie zrobią wam wtedy sami reklamę.
18 8
odpowiedź