PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Google przed Apple najbardziej wartościową marką, Lego najmocniejszą (Top 500)
Google przed Apple najbardziej wartościową marką, Lego najmocniejszą (Top 500)
Nastroje społeczne Polaków ustabilizowały się
Kobiety z wysoką świadomością o cytologii, gorzej z badaniami i wiedzą o raku szyjki macicy
Jedna piąta Polaków planuje w 2017 r. zakup mebli, najczęściej łóżka i mebli kuchennych
Jedna piąta Polaków planuje w 2017 r. zakup mebli, najczęściej łóżka i mebli kuchennych
Co trzeci Polak planuje ferie, większość w Polsce (infografika)
Co trzeci Polak planuje ferie, większość w Polsce (infografika)
Święta rodzinne i tęsknota najczęstszymi powodami do kontaktu z dziadkami (infografika)
20 największych klubów piłkarskich z 7,4 mld euro przychodów, Manchester Utd wyprzedził Real Madryt (infografika)
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica
Allegro zdeklasowało rywali na YouTube, ale na reklamowy sukces nie ma jednego przepisu
Allegro zdeklasowało rywali na YouTube, ale na reklamowy sukces nie ma jednego przepisu
Młodzi ludzie z Europy coraz krócej oglądają telewizję, zyskują płatne serwisy VOD
Wielka Brytania i USA tracą na reputacji, Polska na 26. miejscu
Wielka Brytania i USA tracą na reputacji, Polska na 26. miejscu
Szefowie marketingu: podsumowanie 2016 roku, trendy na 2017
Z alkoholi na własny użytek najczęściej kupujemy piwo, na prezent - wino (infografika)
Produkty spożywcze coraz częściej kupowane w internecie
Polski rynek gastronomiczny wart 32,7 mld zł (infografika)
Polski rynek gastronomiczny wart 32,7 mld zł (infografika)
UOKiK na wniosek TVP sprawdza, czy Nielsen bada oglądalność zgodnie z przepisami
Apple, Google i Tesla Motors najbardziej innowacyjnymi firmami świata (Top 50)
107 tys. sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych w Polsce
Paula Pachulska kierownikiem działu realizacji badań w Pollster
W 2016 r. powstało w Polsce 2,8 tys. reklam telewizyjnych (TOP producentów, agencji i marek)
ARC Rynek i Opinia otworzyło Laboratorium Analiz Badawczych, na jego czele Michał Dubrawski
4/5 Polaków ma program antywirusowy w prywatnym pececie. Avast najpopularniejszy
Branża reklamy zewnętrznej zaniepokojona lokalnymi uchwałami krajobrazowymi: dużo wad i zakazów (opinie)
Produkt premium większości konsumentów kojarzy się z wysoką jakością
Nastroje społeczne Polaków mocno w dół
Nastroje społeczne Polaków mocno w dół
Sylwestra zamierza świętować 81 proc. Polaków, głównie w domu (infografika)
40 proc. Polaków w Sylwestra na domówkach, 55 proc. nie kupi fajerwerków ani strojów (infografika)
Zmiany w panelu telemetrycznym. Nielsen aktualizuje strukturę społeczeństwa
Nielsen przejmie Gracenote za 560 mln dolarów
Nielsen przejmie Gracenote za 560 mln dolarów
"Indeks niewiedzy” - na czele Indie, Chiny i Tajwan. Na końcu Holandia
"Indeks niewiedzy” - na czele Indie, Chiny i Tajwan. Na końcu Holandia
Co kupić „drugiej połówce” pod choinkę? Co trzeci Polak ma z tym problem
W programach lojalnościowych najważniejsza elastyczność