PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Płatna telewizja zdecydowanie popularniejsza na zachodzie Polski
Dwie trzecie małych i średnich polskich firm prowadzi działania reklamowe, najczęściej w internecie
3/4 Polaków regularnie grilluje, kiełbasa najpopularniejsza
3/4 Polaków regularnie grilluje, kiełbasa najpopularniejsza
DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015
DDB & tribal, nc+, OTO Film, Platige Image i Studio Orka triumfują w KTR 2015
Onet-RASP z mniejszą przewagą nad Wirtualną Polską, w dół Facebook (Megapanel z marca)
Szybki wzrost na polskim rynku chłodzonych dań gotowych. Na czele pierogi i pyzy
Noc Muzeów zyskuje na popularności (infografika)
Noc Muzeów zyskuje na popularności (infografika)
Polscy wydawcy o Instant Articles na Facebooku: ciekawy dodatek z zasięgiem i zagrożeniami
Polscy wydawcy o Instant Articles na Facebooku: ciekawy dodatek z zasięgiem i zagrożeniami
Dwie trzecie polskich internautów stosuje suplementy diety
Dwie trzecie polskich internautów stosuje suplementy diety
Polacy chcą od banków wsparcia w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy (infografika)
Polacy chcą od banków wsparcia w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy (infografika)
Firmy badawcze tłumaczą nieprecyzyjne sondaże przedwyborcze: to tylko deklaracje, sporo osób było niezdecydowanych
Paulina Ptak i Patrycja Marcinkowska w IQS
Paulina Ptak i Patrycja Marcinkowska w IQS
Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. „Zasięg zdobywamy przy okazji”
Wirtualna Polska z 70 mln zł na kolejne akwizycje. „Zasięg zdobywamy przy okazji”
Klientki drogerii zadowolone ze swojego stanu zdrowia (infografika)
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
Bronisław Komorowski faworytem bukmacherów w wyborach prezydenckich
Ponad połowa konsumentów chce robić zakupy spożywcze w sieci
Najwięksi sprzedawcy w USA chętni do wprowadzania beaconów
Gemius, Nielsen i Millward Brown szykują wspólne badanie korzystania z mediów
Klienci zadowoleni ze sklepów internetowych, w czołówce Amazon
Ponad pół miliona Polaków planuje skorzystać z zabiegu upiększającego
Internet ważniejszym źródłem wiedzy o turystyce od znajomych, telewizji i reklam
Prawie wszyscy Polacy wiedzą co świętujemy 1 i 3 maja, problem z 2 maja (infografika)
Prawie wszyscy Polacy wiedzą co świętujemy 1 i 3 maja, problem z 2 maja (infografika)
Duże firmy pozytywnie o outsourcingu IT
Duże firmy pozytywnie o outsourcingu IT
KRRiT sprawdzi jak Polacy korzystają z informacji w mediach, szuka wykonawcy badania
86 proc. krajów z rządowymi profilami na Twitterze, najbardziej obserwowani Obama i Franciszek
Dziennikarz prasowy najgorszym zawodem, niewiele lepszymi fotoreporter i prezenter (TOP 10)
Ipsos: głosy nieważne w wyborach prezydenckich nie wpłyną na wyniki exit poll
15% Polaków regularnie jada poza domem, średnio ponad 20 zł za posiłek
15% Polaków regularnie jada poza domem, średnio ponad 20 zł za posiłek
Żużel daleko w rankingu najpopularniejszych dyscyplin, ale w czołówce oglądanych na żywo
Poziom wynagrodzenia najczęstszym powodem chęci zmiany pracy
6,9 mld dol. z muzyki cyfrowej, serwisy streamingowe z największym wzrostem
6,9 mld dol. z muzyki cyfrowej, serwisy streamingowe z największym wzrostem