PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Trzy Lwy dla Ogilvy Poland za akcję „Ostatnie drzewo” i kolejne 13 nominacji. Na shortlistach też FCB Bridge2Fun i Grey Group Poland
Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions  2018 za akcję dla Greenpeace
Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace
Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
Facebook testuje reklamy wideo z funkcją autoplay w komunikatorze Messenger
Jaką przyszłość ma branded consumer experience? (relacja z Cannes Lions)
Jaką przyszłość ma branded consumer experience? (relacja z Cannes Lions)
Pierwsze Grand Prix na Cannes Lions dla projektu „Blink to speak” agencji TBWA India, Polacy bez nagród
Pierwsze Grand Prix na Cannes Lions dla projektu „Blink to speak” agencji TBWA India, Polacy bez nagród
Cannes Lions 2018: mniej blichtru i splendoru, dyskusje o sztucznej inteligencji (relacja z pierwszego dnia)
Cannes Lions 2018: mniej blichtru i splendoru, dyskusje o sztucznej inteligencji (relacja z pierwszego dnia)
Hackvertaising, kryzys męskości i ulice nowym social media feedem (relacja z pierwszego dnia Cannes Lions 2018)
Hackvertaising, kryzys męskości i ulice nowym social media feedem (relacja z pierwszego dnia Cannes Lions 2018)
Liczba zgłoszeń na Cannes Lions 2018 zmalała o jedną piątą. Powodami brak prac od Publicis Groupe i zmiany w kategoriach
Liczba zgłoszeń na Cannes Lions 2018 zmalała o jedną piątą. Powodami brak prac od Publicis Groupe i zmiany w kategoriach
Reklamy z Cannes Lions oglądane na YouTube przez ponad 9 mln godzin, hitem spot LG India
Reklamy z Cannes Lions oglądane na YouTube przez ponad 9 mln godzin, hitem spot LG India
Nike, Procter&Gamble, Apple, IKEA – faworyci Cannes Lions 2018 (Top 20)
Nike, Procter&Gamble, Apple, IKEA – faworyci Cannes Lions 2018 (Top 20)
IPG przypomina pracownikom, by zachowywali się odpowiedzialnie na Cannes Lions 2018
IPG przypomina pracownikom, by zachowywali się odpowiedzialnie na Cannes Lions 2018
Publicis Groupe oficjalnie nie będzie na Cannes Lions 2018, ale o nagrody powalczy 399 kampanii autorstwa jej agencji
Laureatka Young Creatives musi sfinansować sama wyjazd do Cannes
Laureatka Young Creatives musi sfinansować sama wyjazd do Cannes
Cannes Lions 2018: Spotify medialną marką roku
Cannes Lions 2018: Spotify medialną marką roku
Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińska w jury Cannes Lions 2018
Agnieszka Klimczak i Agnieszka Bacińska w jury Cannes Lions 2018
Paul Polman z Unilevera z nagrodą specjalną LionHeart na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions
Paul Polman z Unilevera z nagrodą specjalną LionHeart na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions
Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions
Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions
WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
HP i organizatorzy Cannes Lions chcą promować różnorodność w branży reklamowej
Philip Thomas nowym prezesem Cannes Lions, Terry Savage odchodzi po 33 latach pracy
Terry Savage po 33 latach pracy opuści Cannes Lions Festival
Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis
Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Przychody organizatorów Cannes Lions Festival wyższe mimo mniejszego udziału agencji
Przychody organizatorów Cannes Lions Festival wyższe mimo mniejszego udziału agencji
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
„The truth is more important now than ever” - Mariusz Pitura o najlepszych kampaniach z Cannes Lions 2017 (wideo)
„The truth is more important now than ever” - Mariusz Pitura o najlepszych kampaniach z Cannes Lions 2017 (wideo)
Konkursy kreatywności - Oscary świata marketingu. Dlaczego warto brać w nich udział? (opinie)
Konkursy kreatywności - Oscary świata marketingu. Dlaczego warto brać w nich udział? (opinie)
Żądza pieniądza organizatorów zabija festiwal reklamowy Cannes Lions (opinie)
Żądza pieniądza organizatorów zabija festiwal reklamowy Cannes Lions (opinie)
KFC, Heineken, Nike, Samsung, Kenzo, Duracell, Old Spice - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2017 (wideo)
Bartosz Brennek: innowacja z głową i sercem - o inspiracjach z Cannes Lions 2017
Bartosz Brennek: innowacja z głową i sercem - o inspiracjach z Cannes Lions 2017
Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje
Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: „Smart Bell” wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje