PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)
Old Spice, „Prometeusz”, IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - „złoty” branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)
Emocje, zaangażowanie, storytelling i ryzyko - Wojciech Dagiel o Cannes Lions 2013 (fotorelacja)
Google, Scrabble, ONZ, ScoreCleaner, GetCash - „złoty” mobile z Cannes Lions 2013 (wideo)
Google, Scrabble, ONZ, ScoreCleaner, GetCash - „złoty” mobile z Cannes Lions 2013 (wideo)
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie „złote” spoty radiowe z Cannes Lions 2013
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie „złote” spoty radiowe z Cannes Lions 2013
Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Button, Leibovitz, Reed, Weswood, Koolhaas - legendy na Cannes Lions 2013 (relacja)
Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)
Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)
Oreo, Toshiba, Nike, McDonald’s, Adidas, Dove - „złote” e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Oreo, Toshiba, Nike, McDonald’s, Adidas, Dove - „złote” e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Katarzyna Przewuska o Cannes Lions 2013 z perspektywy jurora (fotorelacja)
Cannes Lions: Grand Prix dla Dove i „Dumb ways to die”, Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw
Cannes Lions: Grand Prix dla Dove i „Dumb ways to die”, Lwy dla 180heartbeats i Y&R Warsaw
iPad Mini, Dove, UNICEF, Duracell, Volkswagen - wszystkie „złote” reklamy prasowe z Cannes Lions 2013
iPad Mini, Dove, UNICEF, Duracell, Volkswagen - wszystkie „złote” reklamy prasowe z Cannes Lions 2013
IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie "złote" reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013
IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie "złote" reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013
Gala jak koncert Madonny - relacja z Cannes Lions 2013
Raport o mediowej kreatywności - relacja z Cannes Lions 2013
Getin Noble Bank nagrodzony w Cannes Lions za kartę Matercard Display (wideo)