PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Powstaje konglomerat youtuberów Happy Ent. Tworzą go Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Szparagi, Maciej Dąbrowski, Mishon i Mrozik
Powstaje konglomerat youtuberów Happy Ent. Tworzą go Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Szparagi, Maciej Dąbrowski, Mishon i Mrozik
TalentMedia i LifeTube zintegrują technologię i produkcję. Pozostaną osobnymi markami
Klasyczne bajki ze współczesnymi morałami w kampanii Play. Występują Karolek, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga i Ajgor Ignacy
Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski
Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski
Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo  #JestemNiesamowita
Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita
Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną
Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną
Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze
Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze
Martin Stankiewicz z filmem "Pościele moich byłych" dla IKEA
Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.
Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.
Okocim wysyła sześciu influencerów do swojego browaru
Okocim wysyła sześciu influencerów do swojego browaru
Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop
Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop
Platinium Cast zajmie się social mediami i influencer marketingiem dla marek Allerganu
Platinium Cast zajmie się social mediami i influencer marketingiem dla marek Allerganu
Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta
Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta
Rok 2018 oczami ekspertów influencer marketingu. Prognozy na 2019
Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz założyli kolektyw współpracy z influencerami Dobry Wpływ
Rafał Gębura z kanału 7 metrów pod ziemią wspiera Banki Żywności
Rafał Gębura z kanału 7 metrów pod ziemią wspiera Banki Żywności