PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Lidl jeszcze nigdy nie zarabiał tyle w Polsce. Nazbierało się 6,6 mld zł zysków
Lidl jeszcze nigdy nie zarabiał tyle w Polsce. Nazbierało się 6,6 mld zł zysków
Ile kosztują zakupy? Najtaniej w Lidlu, najdrożej w POLOmarkecie
Ile kosztują zakupy? Najtaniej w Lidlu, najdrożej w POLOmarkecie
W Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej
W Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej
Firmy pomagają powodzianom. TVP szykuje specjalny blok reklamowy
Firmy pomagają powodzianom. TVP szykuje specjalny blok reklamowy
Lidl w oślej ławce za ceny. Tak krytykuje go konkurent
Lidl w oślej ławce za ceny. Tak krytykuje go konkurent
Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek
Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek
Sklepy najmocniej reklamowane. Temu przed Media Expert
Sklepy najmocniej reklamowane. Temu przed Media Expert
Talenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich
Talenciaki wracają do Lidla, reklamy bez Lewandowskich
Ceny w sklepach znowu w górę, Auchan najtańszy. Jakie ceny w Lidlu i Biedronce?
Ceny w sklepach znowu w górę, Auchan najtańszy. Jakie ceny w Lidlu i Biedronce?
Lidl jako szczekający piesek w nowym spocie Biedronki
Lidl jako szczekający piesek w nowym spocie Biedronki
Lidl Polska głosem Czubówny reklamuje nabiał marki własnej
Lidl Polska głosem Czubówny reklamuje nabiał marki własnej
Paczki z GLS do odbioru i nadania w popularnych dyskontach
Paczki z GLS do odbioru i nadania w popularnych dyskontach
Lidl jako "krowa, która dużo ryczy i mało mleka daje". Tak odgryza się Biedronka
Lidl jako "krowa, która dużo ryczy i mało mleka daje". Tak odgryza się Biedronka
Lidl debiutuje na TikToku. Z twórczynią grającą pracowników Biedronki
Lidl debiutuje na TikToku. Z twórczynią grającą pracowników Biedronki
Nowe dane o cenach w sklepach. Drożyzna zawitała do znanej sieci
Nowe dane o cenach w sklepach. Drożyzna zawitała do znanej sieci
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.