Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

W ub.r. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie największe wzrosty tych przychodów osiągnęły „Świat Kobiety” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotowała „Polityka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe magazynów zwiększyły się w skali roku o 11,3 proc. bez autopromocji, a o 12 proc. - z uwzględnieniem autopromocji. Natomiast wydatki na autopromocję wzrosły o 19,7 proc.

Wśród czołowych czasopism zdecydowanie największe wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały dwa tytuły Wydawnictwa Bauer: „Świat Kobiety” - 88,6 proc., oraz „Twój Styl” - 67,6 proc. Z kolei „Wprost” (AWR Wprost) zarobiło z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej, „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - 21,2 proc. więcej, „Viva!” (Edipresse Polska) - 17,3 proc. więcej, a „Gala” (G+J Polska) - 16,9 proc. więcej.

Przychody „Party” (Edipresse Polska) w skali roku wzrosły o 2,2 proc., za to w przypadku „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska), „Claudii” (G+J Polska) i „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) - minimalnie spadły, odpowiednio o 1,2, 1,8 i 4 proc. Natomiast „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam aż o 11,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych