PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zenith miał w ub.r. 8,64 mln zł zysku przy 467,41 mln zł przychodów
Zenith miał w ub.r. 8,64 mln zł zysku przy 467,41 mln zł przychodów
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł
Publicis Media przejmuje od MediaComu i PHD globalną obsługę mediową GSK, również w Polsce
Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów
Alibaba wybiera MediaCom do międzynarodowej obsługi w zakresie strategii i zakupu mediów
Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska w dziale commerce w Publicis Media
Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska w dziale commerce w Publicis Media
Adam Dasiewicz: z Kerris Group do LiquidThread
Adam Dasiewicz: z Kerris Group do LiquidThread
Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo
Publicis Media zajmie się globalną obsługą mediową Lenovo
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką  (raport RECMA z Polski)
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski)
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox  dołączają do IAA Polska
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?
Reklama w urządzeniach aktywowanych głosem. Czy to w ogóle możliwe?
Piotr Piętka: dom mediowy przyszłości będzie mieć realny wpływ na wzrost sprzedaży obsługiwanych marek
Piotr Piętka: dom mediowy przyszłości będzie mieć realny wpływ na wzrost sprzedaży obsługiwanych marek
Ben Cronin za Robina Clarke’a globalnym szefem agencji Publicis Media Sport&Entertainment
Publicis Media tworzy dział commerce z Pawłem Wojciechowskim na czele
Publicis Media tworzy dział commerce z Pawłem Wojciechowskim na czele
Publicis Media uruchamia globalną strukturę sprzedażową, na czele Ali Nehme
Piotr Piętka: stacje telewizyjne przygotowują się już na wprowadzenie zakupu programatycznego
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom
Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom
Mariusz Jażdżyk szefem ds. architektury danych i platform w Publicis Media
Mariusz Jażdżyk szefem ds. architektury danych i platform w Publicis Media
Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie
Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie
Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec
Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media
Mediacom przejął globalny budżet Richemont od Publicis Media
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe
Publicis Media uruchamia NextTechNow, współpracuje z ReaktorWarsaw
Next Generation Board doradza zarządowi Publicis Media
Next Generation Board doradza zarządowi Publicis Media
Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media
Łukasz Szafrański: z Isobar Polska do Publicis Media
Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media
Bogusław Bardoń przeszedł z K2 do Publicis Media
Rafał Wachnik: z Publicis Media do Value Media
Rafał Wachnik: z Publicis Media do Value Media
Publicis Media konsoliduje departamenty i agencje w Polsce, NewCast połączony z LiquidThread
ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google