PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Studiomed TV w ofercie nc+, TVN Media brokerem reklamowym
Studiomed TV w ofercie nc+, TVN Media brokerem reklamowym
TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie
TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie
„Kuchenne rewolucje” i „Mam talent” najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
„Kuchenne rewolucje” i „Mam talent” najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
TVN Media: wpływy brokerskie wzrosły o 20 proc., mniej z usług marketingowych, strata po przecenie wartości nc+
TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
TVN obniża ceny reklam w sierpniu o 8 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
TVN obniża ceny reklam w lipcu, najdroższe „Kuchenne Rewolucje” i „Projekt Lady”
TVN obniża ceny reklam w lipcu, najdroższe „Kuchenne Rewolucje” i „Projekt Lady”
„Kuchenne rewolucje” najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.
„Kuchenne rewolucje” najdroższe w czerwcu w TVN. Stacja obniża średnią cenę cennikową o 4,6 proc.
TVN obniżył ceny reklam na maj o 12 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
TVN obniżył ceny reklam na maj o 12 proc. Najdroższe „Kuchenne rewolucje”
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w marcu w TVN
„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w marcu w TVN
Marcin Kochanowski przeszedł z TVN Media do Turnera
Marcin Kochanowski przeszedł z TVN Media do Turnera
„SMS-y mogą pokonać raka” w kampanii Fundacji Onkologicznej Alivia (wideo)
„SMS-y mogą pokonać raka” w kampanii Fundacji Onkologicznej Alivia (wideo)
„Masterchef Junior” i „Fakty” z najdroższymi reklamami w TVN, rusza wiosenna ramówka
„Masterchef Junior” i „Fakty” z najdroższymi reklamami w TVN, rusza wiosenna ramówka
Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media
Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media
Podwyżka cen reklam w TVN mocno dyskusyjna, zmiany w ofercie TVP ewolucyjne (opinie)
TVN podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 14 proc.
TVN Media wprowadza platformę primus do zarządzania kampaniami wideo w internecie
TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday
TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w Eurosporcie, a Polsat Media w Eleven Sports
Kanały AXN przechodzą z TVN Media do Polsat Media
Kanały AXN przechodzą z TVN Media do Polsat Media
Biuro Reklamy TVP zaczyna obsługę reklamową sześciu nowych kanałów. Eksperci: TVN Media i Polsat Media nadal dominują
Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
Agnieszka Gajzler przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do TVN Media
TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls
TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży reklam na 2019 rok. Wyższe CPP, rabaty bez zmian
Jacek Nowak po 18 latach żegna się z TVN Media. Przechodzi do Film Produkcja
Jacek Nowak po 18 latach żegna się z TVN Media. Przechodzi do Film Produkcja
Discovery Polska ze 103 mln zł wpływów i 25 mln zł zysku, 11 mln zł straty nadawcy Metro TV
Discovery Polska ze 103 mln zł wpływów i 25 mln zł zysku, 11 mln zł straty nadawcy Metro TV
„Kuchenne Rewolucje”, „Ameryka Express”, „Diagnoza” i „Pod powierzchnią” najdroższe w cenniku TVN na październik
„Kuchenne Rewolucje”, „Ameryka Express”, „Diagnoza” i „Pod powierzchnią” najdroższe w cenniku TVN na październik
TVN Media brokerem reklamowym E-Sportu
TVN Media brokerem reklamowym E-Sportu
„#OpinieJuroraEffie” - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
„#OpinieJuroraEffie” - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
„Kuchenne rewolucje”, „Mam talent” i Masterchef” najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
„Kuchenne rewolucje”, „Mam talent” i Masterchef” najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa
Raport TVN Media: polska branża reklamowa różni się od reszty społeczeństwa
Nadawca TTV ze wzrostem wpływów i zysku. Ma 70,3 mln zł kredytów od TVN
Nadawca TTV ze wzrostem wpływów i zysku. Ma 70,3 mln zł kredytów od TVN