SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl przedłuża kampanię z Brodnickim i Okrasą (wideo)

Planowana pierwotnie na rok kampania reklamowa hipermarketów Lidl z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy będzie prowadzona dłużej. Sieć sklepów jest zadowolona z efektów akcji.

Pascal Brodnicki, Karol Okrasa

Pascal Brodnicki, Karol Okrasa

Kampania reklamowa Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolą Okrasą zaczęła się w lipcu ub.r. od teaserowych reklam zapowiadających wielki pojedynek, natomiast od początku sierpnia zaczęto emitować spoty z kucharzami (przeczytaj i obejrzyj więcej). Kolejne reklamy pojawiały się co tydzień: promowały promocje dotyczące różnych produktów żywnościowych, a Brodnicki i Okrasa rywalizowali na przepisy kulinarne (zamieszczane w serwisie internetowym Lidla). Wiosną br. dołączył do nich cukiernik Paweł Małecki (więcej na ten temat).

Pierwotnie kampania była zaplanowana na 52 tygodniowe odsłony. Jednak w sierpniu i wrześniu br. była nadal prowadzona. W ostatnich reklamach Brodnicki i Okrasa pojedynkowali się w kuchni azjatyckiej i potrawach rybnych (patrz wideo poniżej).

Kampanię niezmiennie realizują agencje GPD Advertising (kreacja) GPD Studio Filmowe (produkcja spotów).

Jak informuje biuro prasowe Lidl Polska, akcja reklamowa Brodnickim i Okrasą jest kontynuowana ze względu na jej bardzo dobre wyniki oraz rozwijającą się formułę (kucharze mają nadal wiele przepisów do zaprezentowania). Firma nie informuje, do kiedy potrwa jeszcze ta kampania.

Według danych Kantar Media, cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska (bez internetu) w II połowie ub.r. wyniosły 166,1 mln zł, wobec 121,3 mln zł w I półroczu (zobacz szczegółowe dane), natomiast w I połowie br. - 171,1 mln zł (więcej na ten temat). W obu okresach Lidl był pod tym względem liderem wśród sieci sklepów (przy czym prowadził też działania reklamowe innych produktów niż żywność, bez udziału Brodnickiego i Okrasy).

W odpowiedzi na kampanię Lidla z kucharzami, jesienią ub.r. Tesco rozszerzyło współpracę z Robertem Makłowiczem - nie tylko występuje on w reklamach tych hipermarketów, lecz również znalazł się na opakowaniach niektórych artykułów żywnościowych marek własnych sieci (przeczytaj o tym więcej). Natomiast wiosną br. żywność dostępną w Biedronce reklamował Daniel Olbrychski (obejrzyj ten spot).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl przedłuża kampanię z Brodnickim i Okrasą (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Ale kampania z nimi naprawdę jest fajna :)
odpowiedź
User
alr
I bardzo dobrze. Jako jedyni nie świeca dupskiem poza ekranem i są skaalistami na siłei ale faktycznie zajmuja się praca. Pooza tym miło się ogłada te reklamy
odpowiedź
User
Kurzepupsko
Tiaaaaaa :-)
odpowiedź
User
PZA
Po pierwsze: Lidle nie są hipermarketami, tylko dyskontami - zacznijcie je odróżniać. Po drugie ciekawostka: podobną kampanię Lidl zacznie od czwartku na Słowacji :)
odpowiedź