SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Radkiewicz za Waldemara Gaspera dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej

Maciej Radkiewicz objął w poniedziałek funkcję dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej. Zastąpił na tym stanowisku odwołanego po czterech miesiącach Waldemara Gaspera.

Maciej Radkiewicz Article

Radkiewicz pracował już wcześniej w Telewizji Polskiej - był szefem zespołu ds. sponsoringu sportowego, a potem zastępcą dyrektora Biura Reklamy ds. współpracy z oddziałami terenowymi TVP. Przez ostatnie trzy miesiące jako pełniący obowiązki dyrektora Ośrodka Programów Regionalnych odpowiadał za pasmo wspólne TVP3.

Poprzednio przez cztery miesiące dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej był Waldemar Gasper, który został odwołany pod koniec zeszłego tygodnia.

Telewizja Polska nie podała przyczyny zmiany na tym stanowisku. Według nieoficjalnych doniesień powodem odwołania Waldemara Gaspera było jego odmienne zdanie na temat wiarygodności badania oglądalności realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. Pomiar prowadzony przez firmę był w ostatnich miesiącach kilka razy mocno krytykowany przez TVP, m.in. w materiałach w głównych wydaniu „Wiadomości” oraz w wywiadach przez prezesa spółki Jacka Kurskiego.

Gasper szefem Biura Reklamy TVP został w drugiej połowie lutego br., zastąpił na tym stanowisku Marcina Gudowicza. Na stanowisko wicedyrektorów biura powołano wtedy Małgorzatę Szelenbaum i Wojciecha Kowalczyka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Radkiewicz za Waldemara Gaspera dyrektorem Biura Reklamy Telewizji Polskiej

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
ale jaja ;)
22 9
odpowiedź
User
jacek
to sobie Gasper porządził 4 miesiące ;)

takie jaja to tylko u Jacka Kurskiego
22 10
odpowiedź
User
Wybieg
W tym biurze takie zmiany dyrektorów jak na wybiegu modelek...ile pan zamierza po nim pochodzić?
23 11
odpowiedź
User
Koalicja domów mediowych
Kolejna "dobra zmiana". Zaczynamy już się bać o budżety naszych klientów. Zapewniano nas, że zmian w waszym biurze nie będzie. Były to puste słowa rzucone jednak na wiatr. Nie akceptujemy tego i skierujemy je do innych nadawców zważając też na to, że wasza oferta staje się nijaka i widzów o potencjalnej sile zakupowej jest na lekarstwo.
27 12
odpowiedź
User
prawnik
Zmiany były cztery miesiące temu. Miało już nie być zmian. Czy ktoś zagwarantuje, że tym razem zmiana będzie stabilna?
16 12
odpowiedź