SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ

Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Peugeot RCZ. Twarzą akcji, przygotowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw, jest tenisista Jerzy Janowicz.

Jerzy Janowicz

Jerzy Janowicz

Reklamy nowego Peugeota RCZ z udziałem Jerzego Janowicza podkreślają dynamiczny i drapieżny charakter tego samochodu, analogiczny do bardzo szybkich serwisów tenisisty.

Kampania informuje, że Peugeot RCZ zapewnia to dzięki silnikowi o mocy 200 KM, gwarantując też radość z jazdy.

Hasło główne akcji to: „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji”.



Kampania do końca maja będzie prowadzone w prasie oraz internecie (siatki wielkoformatowe w Warszawie i Łodzi). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bajoro
I to gruby. Zero kreacji, słaby visual, Janowicz jakby z banku zdjęć.
Może warto wpuścić trochę świeżych do kreacji?
odpowiedź
User
mgiełka
Wygląda jakby uciekał przed jadącym na niego Peugeota :)
odpowiedź
User
klocek
Niezły klocek, nawet jak na polską reklamę... Totalny brak pomysłu na KV, generyczne hasło, beznadziejna mina Janowicza na zdjęciu... Porażka na całej linii. Tak to jest, kiedy asekuranctwo wygrywa z kreatywnością... I jeszcze to żenujące "making of" na youtube, na którym absolutnie nic nie słychać, bo ktoś nie potrafi posługiwać się mikrofonem. So lame!
odpowiedź