SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile jako partner technologiczny Ekstraklasy. Zajmie się statystykami

T-Mobile Polska, dotychczasowy sponsor tytularny piłkarskiej Ekstraklasy, będzie kontynuował współpracę z ligą jako partner technologiczny, odpowiadający za dostarczanie w czasie gry statystyk meczowych. Będą one dostępne na komputerach i smartfonach, a także obecne w transmisjach telewizyjnych.

Jako partner technologiczny rozgrywek T-Mobile Polska przygotuje usługę T-Mobile Stats w formie serwisu internetowego live.ekstraklasa.org i aplikacji mobilnej (na systemy Android i iOS). Będzie ona prezentować aktualizowane na bieżąco statystyki wszystkich spotkań i zawodników Ekstraklasy: prawie 100 wskaźników dotyczących meczów i blisko 50 o piłkarzach. Statystyki drużynowe i indywidualne będą też pokazywane w czasie transmisji telewizyjnych.

Zgodnie z zawartą kilka dni temu umową przez najbliższe cztery sezony w każdej kolejce meczów sześć będzie pokazywanych w kanałach nc+, a dwa w Eurosporcie 2 (więcej o tym), natomiast w internecie skróty wszystkich spotkań przez pięć lat będą dostępne w serwisach Grupy Onet-RASP.

Nowa umowa T-Mobile z Ekstraklasą została podpisana na dwa lata. - Znaleźliśmy nowy model zaangażowania się w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców - komentuje Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska. - Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nie eksploatowany wcześniej, obszar który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn - ocenia Bogusław Biszof, odchodzący prezes Ekstraklasy SA (nowym z początkiem lipca został Dariusz Marzec).

T-Mobile Polska był sponsorem tytularnym Ekstraklasy przez ostatnie cztery sezony. O tym, że nie będzie kontynuował współpracy w tej roli, informowaliśmy dwa tygodnie temu. Według pytanych przez nas specjalistów od marketingu sportowego Ekstraklasa raczej nieprędko znajdzie nowego sponsora tytularnego i będzie on za to płacił mniej niż T-Mobile (przeczytaj te opinie).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile jako partner technologiczny Ekstraklasy. Zajmie się statystykami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl