SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Traci "Wprost" i "Przekrój", Gazeta Polska w górę o 145 proc.

Na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii znalazła się w sierpniu br. "Polityka" - najwięcej zyskały “Gazeta Polska” (145 proc.) i “Gość Niedzielny” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) w sierpniu 2010 roku wyniosło 150 051 egz. i było wyższe o 0,5 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 137 332 egz. (wzrost o 6,5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 134 926 egz., notując 5,7 proc. wzrost sprzedaży.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 110 676 egz., który w sierpniu br. zmniejszył sprzedaż o 8 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.

Na szóste miejsce spadł (w dół o 27 proc.) tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 145 proc.). 

sierpień20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Polityka192 644150 051198 308149 309
Gość Niedzielny200 508137 332189 200128 831
Newsweek Polska206 953134 926189 302127 637
Wprost170 793110 676178 789120 102
Gazeta Polska100 51460 85058 58824 740
Przekrój87 20048 857102 19166 738
Przewodnik Katolicki40 01227 21531 60428 130
Przegląd68 10023 22868 10023 379
Tygodnik Powszechny38 32622 03539 93722 851

 
2010sierpieńlipiec
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Polityka192 644150 051190 145143 038
Gość Niedzielny200 508137 332200 122132 652
Newsweek Polska206 953134 926189 987114 404
Wprost170 793110 676170 685106 827
Gazeta Polska100 51460 85095 02263 579
Przekrój87 20048 85785 00047 262
Przewodnik Katolicki40 01227 21540 01027 838
Przegląd68 10023 22868 10024 270
Tygodnik Powszechny38 32622 03538 46119 875



Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w sierpniu 2010 r. zanotowała wzrost o 11 proc. i sprzedała się w ilości 395 642 egz.   
 

sierpień20102009
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora521 324395 642473 372355 169
Forum30 14417 52333 00719 565
 
2010sierpieńlipiec
ZKDPśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razemśredni nakład jednorazowyRozpowszechnianie płatne razem
Tygodnik Angora521 324395 642519 395376 390
Forum30 14417 52330 16117 086




 

Dołącz do dyskusji: Traci "Wprost" i "Przekrój", Gazeta Polska w górę o 145 proc.

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Skoro "Gazeta Polska" zyskuje - ekstremizm zbiera żniwo. Bardzo lubię czytać "Wprost".
odpowiedź
User
mezon
To Lis dostanie po kieszeni! Taki niby wielki redaktor a Wprost jest jeszcze bardziej beznadziejne niż rok temu
odpowiedź
User
kol
Brawa dla pana Sakiewicza, 145% to robi wrażenie.
odpowiedź