SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Vogue Polska” rusza z kampanią promocyjną, w reklamach prace polskich artystów

Pod hasłem „Moda to coś więcej niż myślisz” na początku lutego ruszyła kampania reklamowa, towarzysząca wprowadzeniu na rynek magazynu „Vogue Polska” (Visteria). Akcja prowadzona jest we współpracy z BBDO, Wavemaker oraz Business&Culture.

- Pomysł na kampanię powstał w redakcji, skąd też wyszła jej kreatywna koncepcja. Zależy nam na tym, by pracować z takimi artystami jak Julia Mirny, Jarosław Kita czy Barbara Wrońska - mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria.

Zgodnie z wizją marki, plakaty ani siatki wielkoformatowe nie pojawią się na budynkach i nie będą ingerować w przestrzeń miejską.

Pierwszy etap kampanii obejmują grafiki autorstwa Julia Mirny, wyświetlane na citylightach w największych miastach w Polsce. Prace artystki zostaną również wykorzystane w spocie telewizyjnym, będącym kolejną odsłoną promocji. Reklamę wyreżyserował Jarosław Kita, za oprawę muzyczną odpowiada Barbara Wrońska, zaś Małgorzata Bela użyczyła swojego głosu.

Kreacje reklamowe „Vogue Polska” ukażą się również w internecie i social mediach.

Za produkcję kreacji reklamowych odpowiada agencja BBDO, za wybór nośników zewnętrznych dom mediowy Wavemaker, zaś za działania PR dba Business & Culture. Kampanię koordynuje dyrektor marketingu i public relations „Vogue Polska”, Szymon Machnikowski.

Pierwszy numer „Vogue Polska” ukaże się na rynku 14 lutego. W internetowej przedsprzedaży został już wyczerpany limit z 160 tys. egz. łącznego nakładu numeru pisma. Redaktorem naczelnym magazynu jest Filip Niedenthal, zastępcą Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Nad magazynem pracuje kilkunastoosobowy zespół. Pismo kosztuje 16,90 zł, w ciągu roku ukaże się 11 wydań (numer wakacyjny dostępny w lipcu i sierpniu).

„Vogue” założono w 1892 roku, obecnie wydawany jest w 22 krajach (m.in. Australia, Brazylia, Chiny, Grecja, Holandia, Indie, Japonia, Korea Południowa, Meksyk, Niemcy, Portugalia, Rosja, Tajwan, Turcja, Ukraina, Tajlandia i Włochy). Redaktor naczelną pierwotnej, amerykańskiej wersji jest Anna Wintour.

Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” rusza z kampanią promocyjną, w reklamach prace polskich artystów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dziobbb
świetne plakaciki, wdzięk, szyk, klasa. Trochę Miro, ale widać, że inspiracja twórcza, a nie pasta
odpowiedź
User
Janek
aha , no,no fajne. Krawiec to też artysta, a bohomazy to sztuka wielka.
odpowiedź
User
E
świetne plakaciki, wdzięk, szyk, klasa. Trochę Miro, ale widać, że inspiracja twórcza, a nie pasta
Nie Miro, a Mirny :)
odpowiedź