PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”
Ile z reklam zarabiają 'męskie' miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół
5 proc. mniej na reklamę tv. TVP mocno w dół, Polsat i TVN do góry (TOP10)
Reklama radiowa w górę o 25 proc. Eska Rock, Radio ZET i PR liderami wzrostu
Magazyny 10 proc. więcej z reklam. „Party” i „Twój Styl” mocno w górę, „Polityka” w dół
TVN wyprzedza reklamowo Polsat, TVP 1 i TVP 2 w dół
Więcej na reklamę w kinach i na outdoorze - o 64/12 proc.
Reklama radiowa w I kw.: Jedynka i Eska Rock mocno w górę, Radio Eska w dół
Magazyny więcej z reklam. Tylko „Wprost” i „Tele Tydzień” w dół
Gazety mniej z reklam: GW w dół o 10 proc. a „Fakt” o 20 proc.
Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)
Reklama telewizyjna: TVN i Polsat w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół
Radio jedną piątą więcej z reklam. Jedynka i TOK FM najbardziej w górę
Dzienniki 8 proc. mniej z reklam. „DGP”, „Fakt” i „GW” mocno w dół (TOP10)
14 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka i Trójka rekordowo w górę
Magazyny z reklam: „Forbes” i „Wprost” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)
TV reklama w 2011: TVN i Polsat w górę, TVP w dół (TOP10)
Reklama radiowa 25 proc. w górę. Trójka, Jedynka i RMF FM liderami wzrostu
Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)
Gazety 6 proc. mniej z reklam w 2011. „GW” i „Rz” najbardziej w dół (TOP10)
Radio więcej z reklam: Jedynka trzy razy, Trójka dwa. Tylko Eska w dół (TOP10)
Reklama w telewizji: tylko TVN w górę, TVP mocno w dół (TOP 10)
Magazyny 7 proc. więcej z reklam. „Tina”, „Gala” i „Twój Styl” liderami wzrostu (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam, „Fakt”, „Rz” i „DGP” najbardziej w dół (TOP 10)
Reklama telewizyjna 8 proc. w dół. Kto stracił najwięcej? (TOP 10)
Radio więcej z reklam: Trójka o połowę, Jedynka trzy razy (TOP 10)
Reklama w magazynach 10 proc. w górę. „Newsweek” i „Polityka” ostro w dół (TOP 10)
Gazety 12 proc. mniej z reklam. „Rz”, „GW” i „Fakt” ostro w dół
Reklama telewizyjna: Polsat i TVN w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół (TOP 10)
Rosną wpływy reklamowe radia - najbardziej Jedynki i Trójki (TOP10)
Magazyny więcej z reklam: „Show” dwa razy, „Wprost” o połowę
„Rzeczpospolita” i „Fakt” zarabiają coraz mniej z reklam