PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
4 proc. mniej na reklamę w telewizji. Polsat i Viva mocno w dół (TOP10)
19 proc. więcej na reklamę w radiu. RMF Classic i Eska Rock najbardziej w górę (TOP10)
„Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół
Dzienniki z reklam: „GW”, „Rz” i „PB” w dół - „Fakt” w górę (TOP10)
TVN więcej z reklam, Polsat i TVP sporo mniej (TOP10)
RMF FM i Radio ZET tracą z reklam, w górę Jedynka i Eska Rock (TOP10)
„Wprost” reklamowo przed „Newsweekiem”, „Twój Styl” i „Party” mocno w górę (TOP10)
Gazety 14 proc. mniej z reklam, „GW”, „SE” i „PB” z większymi spadkami (TOP10)
Główne stacje tv tracą na reklamach: TVP2 najwięcej, Polsat najmniej
Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)
„Newsweek” i „Viva!” dwa razy więcej z reklam, mniej „Polityka” i „Tele Tydzień”
„Fakt” i „Rzeczpospolita” więcej z reklam, „GW”, „SE” i „DGP” - mniej (TOP10)
UPC i Vectra więcej na reklamę, Netia trzy razy mniej
Markety 30 proc. więcej na reklamę. Biedronka i Kaufland mocno w górę
„Gazeta Polska Codziennie” tylko 2 mln zł z reklam w I płr. 2012
Dzienniki regionalne mniej z reklam. Media Regionalne w dół, ale Polskapresse w górę
Radio mniej z reklam. RMF FM mocno w dół (TOP 10)
„Wprost”, „Twój Styl” i „Party” 50 proc. więcej z reklam, „Show” 100 proc. więcej (TOP 10)
Banki na reklamę: ING, BGŻ, Alior i Eurobank więcej, PKO BP i BZ WBK mniej (TOP 10)
Gazety 11 proc. mniej z reklam. „GW” mocno w dół, „Rz” i „SE” w górę (TOP 10)
Telekomy więcej na reklamę. Orange 55 proc. w górę, ale Plus w dół
Reklama radiowa: Aflofarm - 210 mln zł, Orange - dwa razy więcej
Reklama kinowa w I płr. o jedną trzecią w górę, ale podczas Euro w dół
Reklama w magazynach 5,5 proc. w górę. Zyskały tygodniki opinii (TOP10)
Gazety w I płr. mniej z reklam. „Fakt”, „DGP” i „GW” w dół
Pisma komputerowe 15 proc. mniej z reklam. „Komputer Świat” i „PC World” mocno w dół
30 mln zł na piłkarską kampanię Tyskiego, 18 mln na Żywiec (TOP7 piw)
Polsat i TVN po 10 proc. więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej
Duże wzrosty w reklamie radiowej. Eska Rock dwa razy więcej
Magazyny z reklam: „Wprost” dużo więcej, „Tele Tydzień”, „Party” i „Claudia” mocno w dół
Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę
Magazyny o gwiazdach: „Viva!” najwięcej z reklam, dobry start „Flesza”