PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Money.pl na czele serwisów gospodarczych, mocno w górę Next.gazeta.pl i Business Insider Polska, w dół TVN24BiS.pl, Forbes.pl i Wyborcza.biz (TOP15)
Wyniki badania Gemius/PBI dostepne przez API
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Polskie Badania Internetu zmieniły identyfikację wizualną
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl
Serwisy informacyjne zyskały w dniach manifestacji: WP przed Onetem i TVN24.pl, Gazeta.pl przed Interia.pl
Działy informacyjne portali: WP wyprzedziła Onet, mocno w górę Interia
OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej
Gazeta.pl i TVN mocno w dół, w mobile’u Onet i WP na równi z Facebookiem (Gemius/PBI z czerwca)
Serwisy VoD: Netflix mocno w górę, VoD.TVP.pl przed Ipla.tv., w dół Player.pl, Wp.tv i ShowMax
Niezalezna.pl i wPolityce.pl na czele serwisów prawicowych, mocno w górę TelewizjaRepublika.pl i DoRzeczy.pl (TOP10)
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. „Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów”
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. „Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów”
Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)
Onet zwiększa przewagę nad Wirtualną Polską, mocno w dół Cda, Ceneo i Filmweb (Gemius/PBI z maja)
Gemius nadal oficjalnym dostawcą badań internetu na Węgrzech
2,1 mln Polaków korzysta z LinkedIn, najczęściej w środku tygodnia
2,1 mln Polaków korzysta z LinkedIn, najczęściej w środku tygodnia
Wirtualna Polska z większym spadkiem niż Onet-RASP, w górę YouTube i Interia (wyniki Gemius/PBI z kwietnia)
Polacy najbardziej aktywni w internecie w poniedziałki, najmniej w soboty
Strony główne portali: Onet z mniejszą przewagą nad WP, a o2.pl z większą nad Gazeta.pl
Wysoka widoczność reklam w serwisach VOD
VoD.pl, Player.pl i WP.tv w dół. Mocno w górę Netflix, ShowMax z 2,6 mln użytkowników (dane serwisów VoD)
Smaker.pl i Kwestiasmaku.com na czele serwisów kulinarnych, mocno w górę Olgasmile.com i Mojegotowanie.pl (TOP 15)
Smaker.pl i Kwestiasmaku.com na czele serwisów kulinarnych, mocno w górę Olgasmile.com i Mojegotowanie.pl (TOP 15)
Allegro, Cyfrowy Polsat i OLX z dużymi wzrostami, w dół Grupa Gazeta.pl, Ceneo.pl i Cda.pl (dane Gemius/PBI z marca)
Trojmiasto.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, Silesion.pl poza czołówką (TOP20)
Trojmiasto.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, Silesion.pl poza czołówką (TOP20)
Interia.pl zwiększa przewagą nad Gazeta.pl, a Onet nad Wirtualną Polską (wyniki Gemius/PBI z lutego)
ShowMax przez pierwszy tydzień miał więcej użytkowników i odsłon niż Netflix
Netflix z niestabilną odwiedzalnością w Polsce, maksymalnie 386 tys. użytkowników miesięcznie
Strony Google z 9,2 mld odsłon, Grupa Onet-RASP przed Wirtualną Polską (badanie Gemius/PBI ze stycznia 2017 r.)
Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl na czele serwisów tygodników opinii, DoRzeczy.pl przed TygodnikPowszechny.pl
Cda.pl, Vod.pl i Player.pl najpopularniejszym serwisami VoD (Top 10)
Ranking aplikacji mobilnych w ogniu krytyki, firmy badawcze odpierają zarzuty. „Brak jasnych definicji w badaniach”
Ranking aplikacji mobilnych w ogniu krytyki, firmy badawcze odpierają zarzuty. „Brak jasnych definicji w badaniach”
Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię
Serwisy plotkarskie: Plotek.pl, Party.pl i Hotplota mocno w górę, Pudelek.pl przyciąga najbardziej (TOP 10)