PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Pierwsze wyniki badań reklamy zewnętrznej jeszcze w tym roku
Frisco.pl z beaconami promuje zakupy mobilne w warszawskim metrze
Frisco.pl z beaconami promuje zakupy mobilne w warszawskim metrze
Darmowe Wi-Fi na przystankach promuje płatności MasterPass
Darmowe Wi-Fi na przystankach promuje płatności MasterPass
Interaktywne stoisko Showroom.pl wypromuje MasterPass w Cinema City
Pierwsze miasto w Europie usuwa wszystkie reklamy outdoorowe
LOT musicalowym flash mobem uczcił półmilionowego pasażera Dreamlinera (wideo)
LOT musicalowym flash mobem uczcił półmilionowego pasażera Dreamlinera (wideo)
Kosmonauta z „Interstellar” na interaktywnym billboardzie reklamuje kina IMAX (wideo)
Kosmonauta z „Interstellar” na interaktywnym billboardzie reklamuje kina IMAX (wideo)
CAM Media dzięki Nexbike wyszła na plus: 40,7 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku
CAM Media dzięki Nexbike wyszła na plus: 40,7 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku
Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm
Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm
Nowy Ford Focus reklamowany z Oculus Rift
Nowy Ford Focus reklamowany z Oculus Rift
AMS oddał pierwszą z 1,6 tys. nowych wiat przystankowych w Warszawie
Instytut Badań Outdooru prowadzi GPS-owy pomiar odbiorców reklamy zewnętrznej
O 1,5 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Mało kampanii wyborczych, więcej reklam żywności (raport)
„19 milionów lubiących Polaków” w kampanii bananów Chiquita”
„19 milionów lubiących Polaków” w kampanii bananów Chiquita”