PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agencje reklamowe odnajdują się w "nowej normalności" w czasie Covid-19. Cięcia płac, praca zdalna, na koniec roku bez zysków
Przychody Publicis Groupe w II kwartale br. niższe o 13 proc. „Mocne podstawy, aby przetrwać kryzys”
Agencja Warszawa bez dyrektora zarządzającego, odchodzi Maciej Lissowski
Agencja Warszawa bez dyrektora zarządzającego, odchodzi Maciej Lissowski
Cztery agencje w globalnym przeglądzie na obsługę mediową Kraft Heinz
Cztery agencje w globalnym przeglądzie na obsługę mediową Kraft Heinz
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. „Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów”
Agencja Warszawa rozpoczyna obsługę reklamową PKP Intercity
Publicis wprowadza narzędzie CORD
No-Spa w nowej akcji zachęca do rozmów mam z córkami
No-Spa w nowej akcji zachęca do rozmów mam z córkami
„Jelita w normie, Ty w dobrej formie!” w nowej reklamie Normabiotic Complete (wideo)
„Jelita w normie, Ty w dobrej formie!” w nowej reklamie Normabiotic Complete (wideo)
Wspólne śniadanie dla „tych, którzy zostali w domu” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)
Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej
Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej
Aleksandra Boćwińska business directorem w Digitas Poland
Aleksandra Boćwińska business directorem w Digitas Poland
Agencje Publicis i Fundacja K.I.D.S z akcją charytatywną „Zmieniajmy na dobre”
Agencje Publicis i Fundacja K.I.D.S z akcją charytatywną „Zmieniajmy na dobre”
Modyfikacja zasad handlowych TVN Media na 2020 rok wskazują, że nadawca chce przejąć część budżetów konkurencyjnych stacji i powalczyć o budżety video online (opinie)
Citibank tworzy własną, wewnętrzną agencję kreatywną
Citibank tworzy własną, wewnętrzną agencję kreatywną
Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie
Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie