PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Fratria podwoiła zysk. Już 84 proc. wpływów z reklam, mniej z prasy drukowanej
Francuscy influencerzy dostali duże pieniądze za szerzenie fake newsów o szczepieniach
Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
Patrizia Aryton z drugą odsłoną projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
Będą rosły wydatki na reklamę alkoholu
Polska spółka Facebooka: wpływy 32 proc. w górę, 21 mln zł zysku
Wirtualna Polska zarobiła 35 proc. więcej z reklam, zainwestuje 10 mln zł w pracowników
Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
Allegro uruchomiło dział do kampanii w modelu programmatic
Allegro uruchomiło dział do kampanii w modelu programmatic
Dacia promuje się na lidera obsługi posprzedażowej
Dacia promuje się na lidera obsługi posprzedażowej
Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile’u
Facebook ze wzrostem wpływów o 48 proc. i 9,5 mld dol. zysku, kurs mocno w górę
AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP
Wpływy właściciela Google 34 proc. w górę. YouTube dogania reklamowo GDN
Wpływy właściciela Google 34 proc. w górę. YouTube dogania reklamowo GDN
Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)
Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)
Marki FMCG zwiększą wydatki na reklamę internetową o 7 proc.
Iberion ze wzrostem wpływów o 65 proc. i spadkiem zysku, z zarządu odszedł były naczelny Pikio.pl
Iberion ze wzrostem wpływów o 65 proc. i spadkiem zysku, z zarządu odszedł były naczelny Pikio.pl
TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency
TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców Reach & Frequency
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Właściciel Meczyki.pl i PPE.pl z 4 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku netto
Wirtualna Polska wraca do rozmów o przejęciach. „E-commerce nie będzie rósł jednorodnie”
Wirtualna Polska wraca do rozmów o przejęciach. „E-commerce nie będzie rósł jednorodnie”
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i 40 mln zł kwartalnego zysku, Telewizja WP na większym plusie
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i 40 mln zł kwartalnego zysku, Telewizja WP na większym plusie
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Agora w 2020 roku miała 130 mln zł straty netto. "Powrót rynku reklamowego do wartości sprzed pandemii zajmie 2-3 lata"
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 2,5 mln zł zysku EBITDA
Erotyczne zdjęcia w kampanii Suitsupply
Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach
Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
Google podnosi ceny reklam w Hiszpanii i Francji, chce wycofania krajowych podatków cyfrowych
Google podnosi ceny reklam w Hiszpanii i Francji, chce wycofania krajowych podatków cyfrowych
Facebook przywraca reklamy polityczne w USA
Abstra z pierwszym zyskiem i bez rady nadzorczej, nowe udziały dla firmy Wandzlów
Abstra z pierwszym zyskiem i bez rady nadzorczej, nowe udziały dla firmy Wandzlów
mBank świętuje "osiemnastkę" osób z rocznika 2003 (wideo)
mBank świętuje "osiemnastkę" osób z rocznika 2003 (wideo)
Facebook i Google nie oceniają projektu podatku reklamowego. Ile zarabiają w Polsce z reklam?
PGNiG Obrót Detaliczny z kampanią "PGNiG lubię to"