Archiwum z dnia 2025.09.29
- 05:18 Miley Cyrus globalną twarzą marki Maybelline NY
- 05:25 Sześć agencji razem jako By The People Group
- 05:29 Gucci próbuje ratować finanse: storytelling z gwiazdami Hollywood
- 05:31 Patryk Pacenko odszedł z PepsiCo
- 05:33 Nowa PR managerka w Dax Cosmetics
- 05:37 Ruszył konkurs KRRiT na emisję naziemną w dwóch miastach
- 05:44 Andrzej Rysuje uderzył w czułe struny użytkowników LinkedIna
- 05:49 Radiowy powrót Odety Moro i nowy wideocast w RMF FM
- 05:51 Znacząca aktualizacja dekoderów Vectry
- 06:03 Prokuratura bada ataki na dziennikarkę TVP. Wszczęto śledztwo
- 06:04 Przepis, pomiar i pieniądze. Trzy wyzwania przed reklamą out of home
- 06:10 Wysyp nowości w Polsat Café. Stacja chce utrzymać pozycję lidera
- 06:12 Kanał, który zniknie z multipleksu, ma dodatkową koncesję. Poza Polską
- 06:13 Właściciel "Dziennika Gazety Prawnej" pod kreską. Spadły wpływy reklamowe
- 06:18 Wydawcy cichymi bohaterami mediów. "Musi mieć nawet więcej umiejętności niż dziennikarz"
- 07:41 Donald Trump dalej promuje się z AI. W spocie łóżka leczą każdą chorobę
- 08:04 Z EssenceMediacom Poland odchodzi szef obsługi Play
- 13:02 To on zastąpi Ćwiąkałę w Canal+ Sport. Wcześniej był w Viaplay
- 15:39 Wiktoria Kaźmierczak szefową PR w TVP. Biuro Reklamy i Marketingu podsumowuje rok zmian
- 15:59 Anna Mucha wraca do "Dzień Dobry TVN". Z nowym cyklem
- 16:24 Kłótnia o tekst "Gazety Wyborczej". Dziennikarka trzy tygodnie czekała na wypowiedź
- 16:28 Valkea realizuje działania marketingowe dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych
- 16:56 Filmów partii Brauna nie ma w Kanale Zero. Stanowski tłumaczy
- 17:17 TVP Info z podcastem Karoliny Opolskiej. Dziennikarze TVP zajrzą za kulisy polityki
- 17:17 Joanna Rokicka: z mediów do agencji SEC Newgate CEE
- 18:09 Wielki powrót pracowników Allegro do biura. Decyzja wywołała burzę
- 19:16 Właściciel "Wprost" i "Do Rzeczy" dalej ze stratą
- 22:40 Lepont wzmacnia struktury i kompetencje strategiczne