SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa TVP na czele całego rynku, stacje Polsatu liderem w grupie komercyjnej

Telewizja Polska we wrześniu 2015 roku zanotowała najwyższy łączny udział swoich kanałów w całym rynku telewizyjnym. Zaś na czele grupy komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat.

fot. Shutterstock.comArticle

Łączny udział wszystkich kanałów Telewizji Polskiej we wrześniu 2015 roku wyniósł 30,57 proc. To o 7,34 proc. więcej niż we wrześniu 2014 roku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Udział wszystkich stacji Grupy Polsat w analizowanym okresie wyniósł 23,85 proc., czyli o 1,02 proc. więcej niż rok wcześniej. Dało to jej drugą lokatę w zestawieniu.

Z kolei trzecie miejsce zajęła Grupa TVN, której łączny udział uplasował się na poziomie 20,68 proc., aż o 6,93 proc. mniejszym niż we wrześniu 2014 roku.

Warto dodać, że łączny udział wszystkich trzech grup uplasował się na poziomie 75,10 proc. Był on o 1,06 proc. wyższy niż w analogicznym okresie ub.r.

Wszyscy 4+

wrzesień

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

Grupa TVP

28,48%

30,57%

Grupa Polsat

23,61%

23,85%

Grupa TVN

22,22%

20,68%

Suma:

74,31%

75,10%

W grupie komercyjnej największy łączny udział wśród głównych nadawców miała już Grupa Polsat, której wynik we wrześniu 2015 roku to 26,15 proc., czyli o 1,08 proc. więcej niż we wrześniu 2014 roku.

Z trzeciej na drugą pozycję awansowała Telewizja Polska. Jej kanały w tej grupie wiekowej w zeszłym miesiącu miały łącznie 23,23 proc. udziału, po wzroście o 8,20 proc. Na trzecią lokatę spadła zaś Grupa TVN, której wynik we wrześniu br. zmalał o 3,98 proc. do 22,89 proc.

Łączny udział Grupy Polsat, TVP i TVN wyniósł tutaj 72,27 proc., po wzroście o 1,53 proc.

Wszyscy 16-49

wrzesień

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

Grupa Polsat

25,87%

26,15%

Grupa TVP

21,47%

23,23%

Grupa TVN

23,84%

22,89%

Suma:

71,18%

72,27%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa TVP na czele całego rynku, stacje Polsatu liderem w grupie komercyjnej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvp.
TVP nie powinno sie porównywać do stacji komercyjnych. TVP powinna pełnić misję. Niezrozumiałe dlaczego TVP zdjęła wszystkie ciekawe programy. Zwłaszcza kulturę wysoką, ktora co prawda przeniesiono do kanału TVP kultura, ale niebogatego kanału. Wszystkie programy, transmisje, wszystko co związane z historią sztuki, muzyką poważną, opera, koncertami, ale i innymi dziedzinami sztuki zdjęto. Dawniej programy takie jak np. Zlota dziesiątka oper, baletów i koncertów symfonicznych badz np. relacja z finalowego etapu konkursu im.Moniuszki przyciągały rzesze melomanów. Dzis to zabrano z telewizji...
odpowiedź
User
ani grosza
Włączam telewizor ze zwykłą anteną i policzmy:
TVP 9 programów, Polsat 7 powiązanych programów, TVN 3 powiązane programy - więc to nie jest kwestia jakiejś oglądalności, ale ilości i wniosek jest oczywisty- z komercyjnych mediów najlepiej ustawił się Polsat - aż 7 slotów podczas kiedy innym się odmawiało (przeprawa z Trwam) - naprawdę TVP i Polsat nie powinny dostać już ani jednego slotu w żadnym przyszłym konkursie, w przypadku TVP sprawa jest oczywista- będzie wołać więcej kasy, w przypadku Polsatu - zapychanie szmirą slotów aby nie było czego oglądać.
odpowiedź