SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (luty 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku

Biznes, finanse, prawo

Strony Onetu miały 170 tys. użytkowników mniej niż przed rokiem, ale ponad 3 mln odsłon więcej. Serwisy Money.pl straciły w skali roku 180 tys. real users i 3,5 mln odsłon, serwisy WP i Orange - 5 mln odsłon, a serwisy Next Infor - 340 tys. real users i ponad 2 mln odsłon. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziły 473 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,78 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 692 346 76 146 981 18,78% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 572 393 45 653 776 18,17% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 388 785 57 745 400 17,24% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 837 309 27 987 518 14,43% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 2 053 629 21 776 124 10,45% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 874 113 40 391 216 9,53% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 308 230 22 489 419 6,65% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 1 069 737 7 555 907 5,44% tak
9 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 803 625 10 518 647 4,09% tak
10 Grupa Gofin.pl 786 976 13 747 908 4,00% tak
11 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 756 968 14 463 306 3,85% tak
12 nf.pl 744 075 8 977 141 3,78% tak
13 Grupa PTWP 674 100 7 943 788 3,43% tak
14 Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo 632 073 3 783 954 3,21% tak
15 krs-online.com.pl 562 797 - 2,86%  
16 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 517 388 3 042 110 2,63% tak
17 wirtualnemedia.pl 473 517 2 781 636 2,41% tak
18 podatki.biz 410 177 1 973 992 2,09% tak
19 biznesforum.pl 364 189 - 1,85%  
20 programpit.eu 363 697 - 1,85%  


Informacje i publicystyka

Serwisy WP i Orange zanotowały 150 tys. użytkowników i aż 68 mln odsłon mniej niż w lutym ub.r. Strony Onetu straciły w skali roku 615 tys. real users i 13 mln odsłon, a Witryny Gazeta.pl zanotowały podobne wyniki jak przed rokiem.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 831 439 253 467 540 34,75% tak
2 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 260 877 275 135 136 31,84% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 811 857 202 071 989 29,56% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 241 583 99 287 538 21,57% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 4 115 647 110 244 141 20,93% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 521 879 89 841 521 17,91% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 717 456 61 885 299 13,82% tak
8 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 543 847 76 942 474 12,94% tak
9 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 2 265 103 23 873 710 11,52% tak
10 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 143 604 11 219 003 5,82% tak
11 Grupa Netshare - Informacje i publicystyka 1 038 060 17 541 802 5,28% tak
12 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 032 452 9 038 069 5,25% tak
13 Grupa Trojmiasto.pl 1 027 254 51 861 742 5,22% tak
14 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 927 654 34 366 333 4,72% tak
15 Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka 864 908 5 994 071 4,40% tak
16 natemat.pl 851 417 - 4,33%  
17 Grupa Google - Informacje i publicystyka 809 214 - 4,12%  
18 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 789 014 9 902 960 4,01% tak
19 Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka 588 828 10 690 101 2,99% tak
20 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 577 738 - 2,94%  


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał w skali roku 640 tys. polskich użytkowników. Strony Onetu miały 640 tys. real users więcej, ale aż 413 mln odsłon mniej niż przed rokiem. Duże spadki zanotowały witryny WP i Orange (1,39 mln real users i 26 mln odsłon w dół), strony o2.pl (2,27 mln real users i 145 mln odsłon w dół), Demotywatory.pl (1,1 mln real users mniej) i Kwejk.pl (1,2 mln real users w dół).

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 13 475 948 - 68,54%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 7 140 774 250 815 497 36,32% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 107 664 366 059 491 25,98% tak
4 Grupa Spilgames 4 384 900 - 22,30%  
5 filmweb.pl 4 333 231 271 425 920 22,04% tak
6 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 4 232 664 215 794 486 21,53% tak
7 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 192 992 182 827 001 21,33% tak
8 Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 893 455 - 19,80%  
9 goodgamestudios.com 3 667 490 - 18,65%  
10 Grupa Kwejk.pl 3 024 905 - 15,39%  
11 niefart.pl 3 003 556 - 15,28%  
12 tekstowo.pl 2 683 271 37 760 204 13,65% tak
13 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 553 800 - 12,99%  
14 Grupa Ipla 2 475 192 18 156 112 12,59% tak
15 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 2 326 827 33 715 844 11,83% tak
16 besty.pl 2 163 832 - 11,01%  
17 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 132 608 68 314 154 10,85% tak
18 niepraawdopodobne.com.pl 1 931 340 - 9,82%  
19 zalukaj.tv 1 893 207 - 9,63%  
20 bigpoint.com 1 876 909 - 9,55%  


Motoryzacja

Strony Allegro miały 670 tys. użytkowników i 95 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, za to witryny WP i Orange - 415 tys. użytkowników i 7,5 mln odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 3 618 541 323 536 206 18,40% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 2 238 297 35 191 656 11,38% tak
3 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 113 443 50 723 832 10,75% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 559 038 24 041 618 7,93% tak
5 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 269 523 13 705 593 6,46% tak
6 autocentrum.pl 1 142 298 26 070 195 5,81% tak
7 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 044 935 17 159 944 5,31% tak
8 tablica.pl - tablica.pl - motoryzacja 1 010 880 169 772 368 5,14% tak
9 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 867 388 21 336 540 4,41% tak
10 Grupa Auto.pl 501 526 5 536 651 2,55% tak
11 Grupa Mobile 499 218 - 2,54%  
12 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 448 370 2 506 685 2,28% tak
13 Grupa V10.pl - Motoryzacja 430 213 - 2,19%  
14 Grupa O2.pl - Motoryzacja 280 522 6 500 617 1,43% tak
15 Grupa NextWeb Media - autokult.pl 261 136 1 780 269 1,33% tak
16 gumtree.pl - motoryzacja 259 723 - 1,32%  
17 Grupa Next Infor - Motoryzacja 257 079 1 069 661 1,31% tak
18 scigacz.pl 228 940 2 738 415 1,16% tak
19 Grupa Murator - superauto24.se.pl 218 155 1 203 040 1,11% tak
20 Grupa Samnaprawiam.com - Motoryzacja 199 315 1 134 111 1,01% tak


Budownictwo i nieruchomości

Witryny Gazeta.pl odwiedziło 75 tys. użytkowników więcej, którzy wykonali 11,5 mln odsłon więcej niż w lutym ub.r. Strony Muratora i otodom.pl zanotowały niewielkie zmiany odwiedzalności, za to serwisy Polskapresse miały 680 tys. real users i 12,5 mln odsłon więcej niż przed rokiem.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 662 104 43 955 930 8,45% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 405 756 20 796 280 7,15% tak
3 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 1 358 652 43 624 593 6,91% tak
4 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 107 112 39 379 434 5,63% tak
5 gumtree.pl - nieruchomosci 652 652 - 3,32%  
6 Grupa Melog.com - domy.pl 568 813 13 520 558 2,89% tak
7 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 563 665 29 108 854 2,87% tak
8 tablica.pl - tablica.pl - nieruchomości 544 395 32 987 558 2,77% tak
9 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 475 757 9 285 406 2,42% tak
10 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 421 926 21 900 312 2,15% tak
11 Grupa Budujemydom.pl - Budownictwo, nieruchomości 402 431 2 050 718 2,05% tak
12 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 294 946 1 772 170 1,50% tak
13 Grupa Morizon S.A. 286 526 3 615 543 1,46% tak
14 swiatkwiatow.pl 227 886 2 227 481 1,16% tak
15 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 215 895 4 003 486 1,10% tak
16 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 214 758 2 946 099 1,09% tak
17 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 210 835 - 1,07%  
18 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 203 830 1 033 711 1,04% tak
19 Grupa KRN Media 186 127 2 837 673 0,95% tak
20 Grupa Next Infor - wieszjak.pl - budownictwo i nieruchomości 173 774 854 683 0,88% tak


Edukacja

Wikipedia zyskała w skali roku 1,05 mln użytkowników, a Google straciło 175 tys. Strony Gazeta.pl miały 440 tys. real users i 3 mln odsłon mniej, a zadane.pl - 150 tys. real users mniej niż w lutym ub.r.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 10 142 723 - 51,59%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 593 838 - 28,45%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 2 909 805 21 888 294 14,80% tak
4 zadane.pl 2 355 120 - 11,98%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 674 698 15 380 848 8,52% tak
6 Grupa Onet.pl - Edukacja 1 391 375 6 589 380 7,08% tak
7 bryk.pl 1 054 721 4 292 653 5,36% tak
8 Grupa O2.pl - Edukacja 977 770 8 957 164 4,97% tak
9 pl.bab.la 937 873 - 4,77%  
10 szkolnictwo.pl 849 605 - 4,32%  
11 Grupa GG Network - megaslownik.pl 719 089 7 626 296 3,66% tak
12 Serwisy edukacyjne PWN 717 104 - 3,65%  
13 Grupa Netstel - Edukacja 660 298 - 3,36%  
14 klp.pl 596 360 - 3,03%  
15 ang.pl 463 209 - 2,36%  
16 Grupa Ling.pl 462 179 3 552 106 2,35% tak
17 shvoong.com 425 095 - 2,16%  
18 translate.pl 406 369 - 2,07%  
19 Grupa Edgard 373 484 - 1,90%  
20 edux.pl 354 843 - 1,80%  
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Nie lubię już czytać "Onetu", a to głównie za sprawą braku kanałów RSS na ich stronach.
8 8
odpowiedź
User
1
1
8 8
odpowiedź