SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler

W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł.

Tomasz Lis Article

Średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w okresie od 1 września do 8 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób. Przełożyło się to na 16,05 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Talk-show oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.50.

Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 6 października ub.r., które oglądało 2,67 mln widzów. W tym odcinku gośćmi Tomasza Lisa byli m.in.: Ryszard Kalisz, Stefan Niesiołowski, Paweł Poncyliusz, Roman Giertych i Przemysław Wipler - rozmawiali oni o zarobkach polityków. Była również mowa o wolcie Janusza Palikota oraz wspomniano o Annie Przybylskiej.

Topowe odcinki programu „Tomasz Lis na żywo”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-10-2014

21:53:21

2 666 472

22,31%

25-05-2015

21:52:25

2 633 815

20,16%

18-05-2015

21:52:57

2 553 238

19,57%

W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu zmalała o 80 tys. oglądających. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,13 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,13 proc. oraz 10,78 proc. (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie wiceliderem był Polsat z wynikiem na poziomie 13,21 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (12,05 proc.; „Top model”, „Perfekcyjna pani domu”, „Życie bez wstydu”, „You Can Dance - Po prostu tańcz!” i „Żony Hollywood”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (5,45 proc.; gł. filmy dokumentalne).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją Polsat i TVN.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Tomasz Lis na żywo

2 049 255

16,05%

9,68%

Polsat

1 686 658

13,21%

18,01%

TVN

1 538 357

12,05%

15,53%

TVP1

696 477

5,45%

4,35%

Wpływy reklamowe TVP2 wokół programu Tomasza Lisa wyniosły 18,18 mln zł. Dla porównania poprzedni sezon przyniósł z reklam 22,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tutuy
Krótko mówiąc Lis zarobił dla TVP kupę kasy i rozwalił konkurencję z komercji. Wniosek - Lisa zdejmą z anteny, toż to Polska.
17 50
odpowiedź
User
ja_to_ja
Przegonił showmana Wojewódzkiego.
Jakby nie patrzeć, gadające głowy mają się dobrze i są grubo ponad średnią Dwójki.
15 24
odpowiedź
User
Mm
Jednak co by o nim nie mowic to jest jednak Fachura!
15 47
odpowiedź
User
Yogidługonogi
Największe osiągi przy Niesilole i Romanie... Lis, żeby złagodzić trend spadkowy, postawił na dziwadła. Niebawem widzowie będą mogli obejrzeć Zbyszka Stonogę, Klula Juliana i Lecha Wałęsę. Dyskusja upłynie na próbach zrozumienia, co mówi rozmówca, szczególnie że Lis jak zwykle będzie przerywał. Powodzenia.
31 11
odpowiedź
User
xm
Podobno program Lisa ogląda już tylko gromadka hien.
44 12
odpowiedź