SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodnik „ABC” przebija mur w reklamie (wideo)

Fratria rozpoczęła kampanią promocyjną tygodnika tabloidowego „ABC”, który w środę 22 kwietnia br. ukaże się na rynku. Spot promocyjny tytułu oglądać można już w telewizji i w internecie.

Article

W reklamie zobaczyć można jak kula z logiem „ABC” przebija mur z cegieł. Potem następuje prezentacja tygodnika. Składać się on będzie z głównego grzbietu w formacie tabloidu z artykułami o polityce, sprawach społecznych, sporcie wraz własnymi newsami i opiniami, „Magazynu ABC” stanowiącego przegląd najważniejszych tematów tygodnia oraz lifestylowego dodatku  „ABC Look!” z materiałami o gwiazdach i programem telewizyjnym.

Fratria informuje, że  reklama podkreśla mocny przekaz tygodnika „ABC” , jego wyrazisty  charakter, bezkompromisowość i różnorodność. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN), udostępniony został też już na YouTube.

Poza kampanią w telewizji, tytuł promowany będzie w radiu,  na nośnikach outdoorowych typu CTL oraz poprzez emisję bannerów na dużych portalach internetowych Przygotowywana jest też akcja informacyjna w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowa Apella.

Redaktorem naczelnym „ABC” został Maciej Wośko, a jego zastępcą jest Wojciech Biedroń, a w zespole są jeszcze m.in. Agata Rowińska, Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska. Dyrektorem artystycznym pisma został Maciej Burzykowski. Tygodnik ma liczyć 48 stron, ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. i w cenie 3,50 zł (więcej na ten temat).

W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodnik „ABC” przebija mur w reklamie (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nif
No to chłopcy walą ostro. Na domaniewskiej chyba ciepło. Choć chyba to nie ta skala
odpowiedź
User
abc
Taka bombunia w ten mur. A miała być bomba
odpowiedź
User
michalr90
Layout jak z GPC a bezpośrednim konkurentem będzie właśnie Gazeta Polska, bo z jakim innym tytułem ABC może powalczyć o czytelników? Z Angorą czy TV magami?
odpowiedź