PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Konsumenci w trosce o zdrowie unikają sztuczności w jedzeniu
Prawie co drugi Polak płaci rachunki online
Prawie co drugi Polak płaci rachunki online
Dwa razy mniej Polaków ufa mediom publicznym niż prywatnym. „To skutek dużych roszad dziennikarskich i stronniczości”
Nielsen Audience Measurement będzie podawał dane o oglądalności w grupie 16-59
Nielsen wprowadza pomiar oglądalności internetowych kampanii reklamowych, do końca br. w 25 krajach
Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9,48 mld zł w 2015 r.
Polski rynek produktów dla dzieci wart 9,48 mld zł w 2015 r.
4150 zł - bezwzględne minimum oszczędności wg Polaków (infografika)
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
Firma badawcza 4P zatrudnia zespół badaczy z TNS Polska, Michał Lutostański i Tomasz Użarowski account directorami
Firma badawcza 4P zatrudnia zespół badaczy z TNS Polska, Michał Lutostański i Tomasz Użarowski account directorami
Polacy słabiej zapamiętali sponsorów igrzysk w Rio niż Euro 2016, najpopularniejsze Orlen i Coca-Cola
Drożdżówki ulubioną przekąską uczniów (infografika)
W internecie brakuje nam National Geographic i Discovery. TVN z najciekawszą ofertą
Tomasz Lis nie musiał odwiedzać serwisów randkowych, żeby zobaczyć reklamę chatów z Ukrainkami (opinie)
1/4 Polaków spotkała się z upokarzaniem w pracy, najczęściej młodzi
Strategia komunikacyjna Hanny Gronkiewicz-Waltz ws. afery reprywatyzacyjnej jest autodestrukcyjna (opinie)
Konsumenci oczekują wielokanałowego podejścia firm do obsługi klienta
Nastroje społeczne stabilizują się na wysokim poziomie
Blogerzy krytykują wykluczenie wydatków z kosztów ich działalności. „To nieporozumienie, kuriozum”
Blogerzy krytykują wykluczenie wydatków z kosztów ich działalności. „To nieporozumienie, kuriozum”
Ministerstwa i spółki państwowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe w TVN i TVN24
Ministerstwa i spółki państwowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe w TVN i TVN24
Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska
Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska
Polacy częściej przeglądają internet mobilny na iPhone’ach niż iPadach
Polacy częściej przeglądają internet mobilny na iPhone’ach niż iPadach
Dzieci mają swoje telefony i tablety już w wieku 2-3 lat
Dzieci mają swoje telefony i tablety już w wieku 2-3 lat
Oszczędność głównym atutem zakupów w internecie, kontakt z produktami przemawia za tradycyjnymi sklepami
Kręte drogi internetowych zakupów
Rośnie wskaźnik zadowolenia Polaków, jesteśmy powyżej europejskiej średniej
Rośnie wskaźnik zadowolenia Polaków, jesteśmy powyżej europejskiej średniej
W polskiej branży reklamowej równość płci jest zachowana, ale trzeba wciąż ją wspierać (opinie)
Gemius będzie badać internet w Turcji
Instagram Stories to rękawica rzucona przez Facebooka Snapchatowi i kopia My Story (opinie)
Instagram Stories to rękawica rzucona przez Facebooka Snapchatowi i kopia My Story (opinie)
Rola dyrektora finansowego zmienia się, jakie największe wyzwania?
Ponad połowa Polaków w wieku ponad 50 lat wspiera finansowo dzieci i wnuki
MediaCom i Starcom z największymi obrotami, w górę Value Media (TOP24 domów mediowych w Polsce)
MediaCom i Starcom z największymi obrotami, w górę Value Media (TOP24 domów mediowych w Polsce)