kantar media

Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
„Viva!” i „Show” dużo więcej z reklam, L’Oreal największym marketerem (TOP 10)
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
„Viva!” i „Flesz” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
W radiu reklamowo najbardziej w górę Jedynka i Trójka, w dół tylko VOX FM (TOP 10)
W radiu reklamowo najbardziej w górę Jedynka i Trójka, w dół tylko VOX FM (TOP 10)
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)
10 proc. więcej na reklamy słodyczy. Liderem Ferrero, mocno w górę Wawel, w dół Mars
10 proc. więcej na reklamy słodyczy. Liderem Ferrero, mocno w górę Wawel, w dół Mars
ING liderem reklamowym banków. Mocno w górę Bank Millennium i eurobank, w dół PKO BP (TOP 10)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania
Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania
14 proc. więcej na reklamy farmaceutyków. Dominują Aflofarm i USP, najmocniej promowane Apap i Ibuprom (analiza)
14 proc. więcej na reklamy farmaceutyków. Dominują Aflofarm i USP, najmocniej promowane Apap i Ibuprom (analiza)
Reklamy samochodów przechodzą z prasy do internetu. Liderami Skoda i Toyota, ostro w dół Renault i Ford (analiza)
Miliard zł z reklam dla RMF FM, Jedynka najbardziej w górę (TOP 10)
„Twój Styl” liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. „Viva!” mocno w górę, „Claudia” w dół (TOP 10)
„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)
Lidl, Biedronka i Auchan dużo więcej na reklamy - Tesco ostro w dół
„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)
„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)
Warka, Tyskie i Lech piwnymi liderami reklamowymi. Mniej na telewizję i prasę, więcej na outdoor (analiza)
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)
Coca-Cola, Tymbark i Pepsi z mniejszymi wydatkami reklamowymi. W górę Hortex i Agros-Nova (TOP 10)
Branża AGD o 32 proc. więcej na reklamy, liderami Bosch Siemens i Amica (raport)
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska” dużo mniej z reklam - w górę „PS”, „SE” i „Metro” (TOP 10)
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)
nc+ dużo więcej na reklamy. W dół Cyfrowy Polsat, UPC i Vectra - Netia bliska zera
TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)
Maleją wpływy reklamowe magazynów. „Tele Tydzień” i „Wprost” w dół, „Viva!” i „Poradnik Domowy” mocno w górę (TOP 10)