Archiwum z dnia 2025.10.06
- 05:38 3 nowe kanały w ofercie dużego operatora
- 05:45 Agnieszka Kubiak awansowała w Hearst Networks EMEA
- 05:46 Pizza Hut prezentuje nowe logo. Zmiany obejmą wybrane rynki
- 05:48 W tym mieście liderem nie jest RMF FM, a Radio ZET. Trójka i Eska 2 mocno w górę
- 05:51 Mastercard uruchomił nową sieć reklamową
- 05:53 Jubileuszowy odcinek "M jak miłość" w TVP VOD. Witold Pyrkosz powróci dzięki AI
- 05:54 W internecie rządzi TVN24. TVP Info straciło więcej niż Republika
- 05:58 OpenAI dokonało spektakularnej transakcji. Jest najdroższą prywatną firmą na świecie
- 05:59 Dezinformacja i mowa nienawiści o Ukraińcach w Polsce. Boty siłą napędową
- 05:59 Program byłego posła zniknął z kanału Polsatu
- 06:02 Teatr Telewizji zyskuje widzów. Hitem "Księgi sprośności"
- 06:07 Telewizja Polska broni TVP HD. "To jeden z najlepiej bilansujących się kanałów"
- 06:07 Tak działa "niewidzialna ręka Big Techów". Międzynarodowe śledztwo o praktykach Mety i Google
- 06:08 Sponsoring kobiet w sporcie: kto inwestuje, kto jeszcze się boi – i dlaczego to błąd?
- 06:15 "Fani są w centrum wszystkiego, co robimy". Marketing Netflixa od kuchni
- 07:20 Zmarł były redaktor naczelny "Dziennika Bałtyckiego"
- 09:59 Eliza Kącka laureatką nagrody literackiej Nike 2025
- 10:25 Raport: dzieci miały na TikToku dostęp do treści dla dorosłych
- 10:55 Magazyn "Aktivist" wraca do druku. Na 25-lecie istnienia
- 12:20 Instagram obchodzi 15. urodziny. Oto 7 rzeczy, których możesz o nim nie wiedzieć
- 12:27 Mężczyznę skazano na śmierć za wpisy na Facebooku. Krytykował w nich prezydenta
- 13:59 Republika odlicza do meczu Polska-Nowa Zelandia. "Początek realizacji planu stawiania na sport"
- 15:32 Disney+ podniósł ceny w Polsce
- 15:48 HBO Max szykuje dokument o rosyjskim uzdrowicielu z ekranu. Przyjedzie do Polski
- 16:12 Nowy partner biznesowy Igi Świątek. W kampanii wyjątkowi goście
- 16:16 IKEA Polska z nową kampanią. Stół w centrum uwagi
- 16:21 Lena Stryjewska odchodzi z Agencji 2012. Zarządzała nią przez ostatnie 7 lat
- 16:34 Polskie media niechcący wzmocniły dezinformację o dronach. Pożywka dla propagandy Kremla
- 16:37 Douglas z nową, międzynarodową kampanią. Celem umocnienie rozpoznawalności
- 17:09 Josera z międzynarodową kampanią relaunchową. Nowy sposób prezentacji marki
- 18:48 Agencja Ancy pracuje dla marki Barbero
- 19:19 Ludzie, muzyka i emocje w wizerunkowej kampanii Radia Kraków
- 19:23 Cezary Pazura i Michał Koterski w nowej kampanii PKO Banku Polskiego
- 19:43 Aleph i Reddit rozszerzają współpracę na 45 rynków
- 19:47 Oddział TVP transmituje pasmo regionalne na YouTube
- 19:50 "Rzeczpospolita" uruchomiła nową sekcję "Podatki"
- 19:51 Nowy chief strategy & growth officer w agencji Freundschaft
- 19:59 W Biełsacie nowy program białoruskiego opozycjonisty
- 20:35 TOK FM z nowym cyklem. Przewodnik na czas kryzysu
- 21:47 Laura Maness opuszcza stanowisko CEO w Grey Advertising
- 21:51 Shein otwiera pierwsze stałe sklepy we Francji