Archiwum z dnia 2025.11.12
- 05:06 Słaby punkt Luwru ujawniony. Oczywiste hasło do monitoringu
- 05:11 Sony rusza z globalną kampanią PlayStation 5
- 05:14 Karol Tatar przeszedł z PZPN do Red Bulla
- 05:21 Odzieżowy gigant zmienia świąteczną strategię. Bez spotu z aktorką z "Białego lotosu"
- 05:24 Digitree Group z nową identyfikacją. Rebranding domyka transformację i zapowiada ekspansję
- 05:27 Agencja brandbuddies wchodzi w management dla influencerów. Stworzyła nową markę
- 05:55 Nowe osoby w grupie naTemat. Przedsiębiorca i reporter Radia ZET
- 05:57 Filip Chudyszewicz szefem poznańskiej kreacji GoldenSubmarine
- 05:59 Dzienniki regionalne dalej kurczą się sprzedażowo. Warszawska gazeta 40 proc. w dół
- 06:02 Będą kolejne sezony "Komisarza Alexa"
- 06:03 Vectra zmieniła listę kanałów gwarantowanych. Jakie stacje się na niej znalazły?
- 06:05 Influencer Stifler twarzą akcji "Sieci na dzieci: stop cyberprzemocy". Ze wsparciem resortu edukacji
- 06:07 Dziewięć kar od nowej szefowej KRRiT. Wysoka grzywna za film z przemocą i treścią 18+
- 06:10 Tyle wydała Polska Fundacja Narodowa. Ogromne sumy na wynagrodzenia [TYLKO U NAS]
- 06:11 "Nie śpię w nocy, bo trzymam... newsroom". Jak wygląda nocna praca w redakcjach?
- 08:05 Magdalena Ogórek w nowym programie telewizji wPolsce24. Zamiast Adamczyka
- 08:53 Donald Trump zarzuca BBC oszustwo. "Chyba muszę pozwać"
- 09:56 Wirtualna Polska świętuje 30-lecie. W reklamach pytania o migrację, klimat i AI
- 11:46 Zara sprzedaje zapałki za 50 złotych. "Najbardziej luksusowy ogień świata"
- 11:47 InPost chwali się, że jest z Polski. Nowe naklejki na Paczkomatach
- 12:31 Odchodzi szef sondażowni IBRIS. "Nowy początek w moim życiu"
- 13:15 Kup Wojanka. Urząd sprawdzi, jak influencerzy promują dzieciom swoje produkty
- 13:56 Europejska Unia Nadawców apeluje do rządu. Chodzi o media publiczne
- 14:02 Iina Airaksinen: chcemy, aby każda chwila z marką Coca-Cola była wyjątkowa
- 14:12 Agencja One House z kampanią "Rainbow High Reveal". Promuje lalki
- 14:35 Keino Grupa rozwija zespoły Mido i FCB Warsaw
- 14:45 TVP pracuje nad nowym serialem. "Felicità" jesienią na antenie
- 15:17 Andrzej Deskur w "Przepisie na zbrodnię". Kogo zagra w serialu TV Puls?
- 16:28 Świąteczne zdrapki w programie T-Mobile
- 18:39 Współpraca PKO BP i Allegro. Nowe usługi jeszcze w tym roku
- 18:41 Premier Wielkiej Brytanii strofuje BBC. W tle konflikt stacji z Trumpem i dymisje
- 19:33 Wiceprezes Google: AI przyspiesza rozwój nauki
- 19:42 BeDigital przygotowała strategię dla marki Deflegmin. "Kaszel mokry zostaje w tyle"
- 19:47 Ważny dyrektor i guru AI odchodzi z Mety
- 20:04 Polskie Porty Lotnicze z kampanią wizerunkową "Jesteśmy wpisani w rozwój Polski"
- 20:07 Anna Mucha z Matteo Brunettim reklamują Gellwe
- 20:10 Magdalena Różczka i Eryk Kulm w dwóch świątecznych reklamach Play
- 20:20 Projekt nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa w Sejmie
- 20:26 Pozew zbiorowy przeciw Google. Gigant włączał asystenta AI w Gmailu, Chat i Meet
- 20:28 Jakub Zajdel ponownie EMEA presidentem w IPREX Global Communication
- 21:05 Irlandia wszczyna dochodzenie w sprawie platformy X. Chodzi o naruszenie DSA
- 23:04 PR Calling odpowiada za komunikację Exea
- 23:11 Disney i Taika Waititi z nową świąteczną animacją. W roli Doodle’a głos Johna Goodmana