Archiwum z dnia 2025.11.19
- 01:42 TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
- 05:11 Value Media obroniło budżet mediowy Żabki
- 05:16 Czołowy podcaster z własnym kanałem FAST. Nowe stacje muzyczne za darmo
- 05:21 Przybyło widzów "Awantury o kasę". Będzie nowy sezon
- 05:30 Netflix, Lidl i Polsat rządzą na TikToku
- 05:33 Business Insider nie jest już liderem. Serwisy Inforu w natarciu
- 05:36 Reklama lodów Kaktus "Środa dzień loda" pod lupą Komisji Etyki Reklamy. Jest werdykt
- 05:37 Kanał TVP może przejść rewolucję. Decyzję podejmie Bruksela
- 05:43 Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"
- 05:45 Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych
- 06:00 TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"
- 06:01 Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy
- 06:02 Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej
- 08:08 Agora zarobiła więcej na filmach. Gorzej z reklamami i "Wyborczą"
- 09:13 Play coraz bliżej 10 mln abonentów. Klienci płacą więcej
- 11:20 Po światowej awarii Cloudflare. Eksperci: to pokazuje naszą zależność od gigantów
- 11:22 Jerzy Owsiak zmienia rolę w WOŚP. "Nie trzeba być dyrygentem do samego końca"
- 12:16 Wirtualna Polska z nowym serwisem premium. Co sądzi o portalu Kanału Zero?
- 12:34 TVP Sport pokaże rozgrywki piłkarskie z dwoma Polakami. Transmisje także na YouTubie
- 12:54 Rusza pierwszy w Europie pop-up Labubu. Pop Mart stawia na „Wacky Mart”
- 13:07 Ruszył program Joanny Miziołek i Elizy Olczyk w "Super Expressie"
- 13:10 Carrefour rusza z kampanią "Święta ze smakiem"
- 14:25 Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
- 15:16 TVP z transmisjami obchodów rocznic wyzwolenia Auschwitz do 2030 roku. "Misja publiczna w najczystszej postaci"
- 15:48 Globalny CEO sieci reklamowej DDB odchodzi z pracy
- 15:51 Vito Bambino ambasadorem GAC. Debiut marki na polskim rynku
- 17:05 Obejrzałem występ Palikota u Stanowskiego. I nie wiem, który z nich był gorszy [FELIETON]
- 17:10 Kia Sportage z nową kampanią
- 17:18 Wizerunek Roberta Lewandowskiego nielegalnie wykorzystany. Otoczenie piłkarza zdecydowanie reaguje
- 18:20 Rozłam w zarządzie OpenAI. Powodem maile Epsteina
- 18:51 Projekt nowelizacji ustawy ws. blokowania nielegalnych treści w internecie do komisji
- 18:52 Aneta Kręglicka ambasadorką Longevity Sport Lab
- 19:12 Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą
- 19:40 Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka
- 19:40 Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama
- 19:41 Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze
- 19:44 Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy
- 19:47 Znamy laureatów 21. Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic Polska"
- 22:50 InPost współpracuje z brytyjską pocztą. Pierwsze paczkomaty już tam działają
- 22:55 Polacy ciągle nie umieją w hasła. Najczęściej stosowane to "123456" i "admin"