PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
65 proc. Polaków korzysta z internetu. Za dostęp do treści płaci 8 proc. internautów
L’Oréal Paris najcenniejszą marką kosmetyczną świata (Top 15)
L’Oréal Paris najcenniejszą marką kosmetyczną świata (Top 15)
Dla 2/3 polskich millenialsów „made in Poland” bardziej wartościowe od „made in Europe”
Radio z największym zaufaniem wśród mediów. Internet głównym źródłem informacji
Google, Apple i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (Top 20)
Google, Apple i Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi świata (Top 20)
Rynek dóbr luksusowych wart 222 mld dol. Jego główną siłą napędową mają być millennialsi
Rynek dóbr luksusowych wart 222 mld dol. Jego główną siłą napędową mają być millennialsi
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
W czasie Euro 2016 kobiety oddają część władzy nad pilotem TV
W czasie Euro 2016 kobiety oddają część władzy nad pilotem TV
Większość Polaków robi zakupy w niedziele i święta (infografika)
Mężczyźni zakupowymi samotnikami
Mężczyźni zakupowymi samotnikami
Facebook będzie śledził aktywność użytkowników poza internetem, żeby pomóc branży handlowej
Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł
Kobieta-szef = porządek i kontrola, mężczyzna-szef = władza (wideo, infografika)
Młodzi na stażu: prestiż firmy ważniejszy od płacy
Młodzi na stażu: prestiż firmy ważniejszy od płacy
Marketerzy w social media stawiają na zdjęcia i wideo
W 2020 roku urządzenia ubieralne będą powszechne, najbardziej pożądany przycisk SOS
W 2020 roku urządzenia ubieralne będą powszechne, najbardziej pożądany przycisk SOS
PZU najcenniejszą polską marką, Play najszybciej rośnie
Dzień Ojca tak samo ważny jak Dzień Matki. Najważniejszy wspólnie spędzony czas (infografika)
Nielsen zaczął w Polsce pomiar widowni kampanii reklamowych w internecie
Toyota najcenniejszą marką motoryzacyjną (Top 10)
Szef IAB: blokowanie reklam to nie wojna, tylko przebudzenie branży robiącej złe reklamy
Axel Springer kupuje eMarketera za 242 mln dolarów
Euro 2016: prawie 3/4 Polaków wierzy w wyjście naszej drużyny z grupy, 4 proc. widzi ją w finale
Wyjście na piwo z piłkarzami? Kobiety wolą siatkarzy
Robert Lewandowski jest teraz w tak wielu reklamach, że marki na tym nie zyskają (opinie)
W internecie Polacy szukają informacji o cenach produktów, najczęściej kupują noclegi i bilety (analiza)
Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory
Fundusz MDIF finansowany przez George'a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory
Manchester United najcenniejszą marką piłkarską, Leicester City z największym wzrostem (Top 50)
Mobilność dla dużych firm jednocześnie szansą i zagrożeniem (infografika)
Mazda najlepszą marką samochodową wg dealerów (Top 15)
Mazda najlepszą marką samochodową wg dealerów (Top 15)
Telewizja Polska chce zlecić audyt badania oglądalności realizowanego przez Nielsen Audience Measurement