PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Eska Music Awards reklamowane na przystankach z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)
Eska Music Awards reklamowane na przystankach z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)
Reklama zewnętrzna 0,9 proc. w górę w I półroczu, mały wpływ kampanii wyborczej
Reklama z hasłem „Zaproś ją na kawę, zanim ona zaprosi go na loda” nieobyczajna
Rynek reklamowy lekko w górę. Mniejsze wydatki w telewizji, gazetach i na outdoorze
Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
Cityboard Media: ustawa krajobrazowa nie chroni krajobrazu, zrównuje legalne reklamy zewnętrzne z nielegalnymi
Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej: ustawa krajobrazowa faworyzuje reklamy na wiatach, a uderzy w małe firmy
Firmy reklamy zewnętrznej czarno widzą skutki ustawy krajobrazowej: samorządy nie zmniejszą bałaganu
Wbrew apelom branży reklamowej prezydent podpisał ustawę krajobrazową
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej apeluje do prezydenta o odrzucenie ustawy krajobrazowej
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
Prezes AMS: ustawa krajobrazowa niejasna i represyjna, już wymaga nowelizacji
IGRZ: ustawa krajobrazowa także z poprawkami senatorów nadaje się do kosza
3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami
Rynek reklamowy w br. urośnie w Polsce o 2,4 proc., a globalnie o 4,4 proc. (analiza)
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej krytykuje ustawę krajobrazową. „To naruszenie konstytucji”
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
Prezes IGRZ: „Gazeta Wyborcza” kontra „szmaty reklamowe” to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
„Gazeta Wyborcza” zamazuje na zdjęciach „reklamowe szmaty” w Warszawie, czytelnicy wytykają obłudę ws. AMS
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
Reklama zewnętrzna wyszła na plus w IV kwartale 2014 r.
Polskie Radio wyda milion złotych na reklamy outdoorowe, ruszył przetarg
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety
Pierwsze wyniki badań reklamy zewnętrznej jeszcze w tym roku
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Pierwsze miasto w Europie usuwa wszystkie reklamy outdoorowe
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
Instytut Badań Outdooru prowadzi GPS-owy pomiar odbiorców reklamy zewnętrznej
O 1,5 proc. mniej na reklamę zewnętrzną. Mało kampanii wyborczych, więcej reklam żywności (raport)
Galeria Kaskada reklamuje się garderobami na przystankach
Outdoorowa reklama smartfona LG G3 z rekordem Guinnessa
Outdoorowa reklama smartfona LG G3 z rekordem Guinnessa