PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą
Reklamodawcy wracają do telewizji, jesienią nadwyżka popytu nad podażą
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
Wpływy WPP zmalały o 12 proc. 2,5 mld funtów straty wskutek odpisów, będzie dywidenda
Agora w II kwartale ze spadkiem wpływów o 52 proc. i 41,1 mln zł straty netto. "Olbrzymi wpływ epidemii"
Agora w II kwartale ze spadkiem wpływów o 52 proc. i 41,1 mln zł straty netto. "Olbrzymi wpływ epidemii"
Discovery: wpływy w USA zmalały o 6 proc., na innych rynkach o 23 proc.
Rynek reklamowy w Polsce w tym roku spadnie 7,3-14 proc. Globalne wydatki na reklamę zmniejszą się o 9,1 proc.
Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa
Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa
Grupa Interia przy 116 mln zł przychodów miała w ub.r. 31 mln zł zysku, 7,4 mln zł ze sprzedaży Semahead
Grupa Interia przy 116 mln zł przychodów miała w ub.r. 31 mln zł zysku, 7,4 mln zł ze sprzedaży Semahead
Wpływy Mindshare Polska 5,9 proc. w górę. 1,6 mln zł zysku i 18 pracowników więcej
Wpływy Mindshare Polska 5,9 proc. w górę. 1,6 mln zł zysku i 18 pracowników więcej
Zenith Poland z 400 mln zł przychodów i 3,8 mln zł zysku
Zenith Poland z 400 mln zł przychodów i 3,8 mln zł zysku
Wpływy Starcomu zmalały o 3,8 proc., zysk wzrósł do 24,4 mln zł
Wpływy Starcomu zmalały o 3,8 proc., zysk wzrósł do 24,4 mln zł
Telewizja Puls z 214 mln zł wpływów i 27 mln zł zysku, ma 126 mln zł w obligacjach i na koncie
Telewizja Puls z 214 mln zł wpływów i 27 mln zł zysku, ma 126 mln zł w obligacjach i na koncie
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
Mediacap z 3 mln zł straty. „Zakładamy korektę rynkową nawet o ponad 20 proc.”
Mediacap z 3 mln zł straty. „Zakładamy korektę rynkową nawet o ponad 20 proc.”
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. „Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów”
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc.
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc.
Cyfrowy Polsat: przez epidemię spadek sprzedaży smartfonów i reklam tv, a wyższe ARPU, trwają rozmowy dot. Interii
Cyfrowy Polsat: przez epidemię spadek sprzedaży smartfonów i reklam tv, a wyższe ARPU, trwają rozmowy dot. Interii
Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie
Szef IAB apeluje do reklamodawców, żeby nie cięli wydatków. „To pozwoli przetrwać naszej branży"
Koronawirus zmienia strategie marketingowe firm. O planach opowiadają czołowi reklamodawcy
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to głos z baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to głos z baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
Polska reklama sporo straci przez koronawirusa, zyskać może e-commerce (opinie)
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
Rząd chce wprowadzić 10-proc. podatek od reklam suplementów diety
Rząd chce wprowadzić 10-proc. podatek od reklam suplementów diety
Rok 2019 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2020 rok
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Historyczny spadek udziałów reklamy telewizyjnej w USA
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie)
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie)
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)