PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Omnicom Media Group bez 14 proc. wpływów i z 16,1 mln zł zysku
Omnicom Media Group bez 14 proc. wpływów i z 16,1 mln zł zysku
Starcom: wpływy w dół, 4,2 mln zł zysku więcej
Starcom: wpływy w dół, 4,2 mln zł zysku więcej
GPD Agency bez 19 proc. wpływów i 5 mln zł zysku
GPD Agency bez 19 proc. wpływów i 5 mln zł zysku
Mediacap zmniejszył stratę, wpływy 12 proc. w górę
Mediacap zmniejszył stratę, wpływy 12 proc. w górę
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
Wirtualna Polska: wpływy 19 proc. w górę, 27,3 mln zł zysku, rekordowo wysoki kurs
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Agencja Opus B po wydzieleniu HiBrands bez 42 proc. wpływów, zysk spadł o 4,8 mln zł
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
TVN zwalnia, bo Discovery ucierpiało w epidemii. Oszczędności w TVN24 ze stratą dla dziennikarstwa
Facebook i Google nie oceniają projektu podatku reklamowego. Ile zarabiają w Polsce z reklam?
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych
Mateusz Morawiecki: celem podatku reklamowego sprawiedliwe opodatkowanie gigantów cyfrowych
Mateusz Morawiecki: celem podatku reklamowego sprawiedliwe opodatkowanie gigantów cyfrowych
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
Ustawa o podatku reklamowym zwiększy udział treści po polsku w tv i radiu z 33 do 49 proc. „Niedopuszczalna praktyka”
Ustawa o podatku reklamowym zwiększy udział treści po polsku w tv i radiu z 33 do 49 proc. „Niedopuszczalna praktyka”
Podatek reklamowy ma przynieść 800 mln zł, wyniesie od 3 do 15 proc.
Procter&Gamble: wszystkie reklamy będą zawierały jakąś formę cyfrową
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Brokerzy i agencje mediowe o reklamie internetowej: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021 rok?
W Polsce rynek reklamowy zmaleje o 9,3 proc., globalnie o 7,5 proc. Już 52 proc. budżetów w internecie
W Polsce rynek reklamowy zmaleje o 9,3 proc., globalnie o 7,5 proc. Już 52 proc. budżetów w internecie
W trzecim kwartale polska reklama 2,5 proc. w dół, w całym roku zmaleje o 8,6 proc. Tylko internet ze wzrostem
Tarcza finansowa dla marketingu: najwięcej dostały holdingi Havas, Octopus i Walk
Tarcza finansowa dla marketingu: najwięcej dostały holdingi Havas, Octopus i Walk
Covid zabrał 63 mld dolarów z globalnych wydatków reklamowych, a 2021 zwróci tylko 59 proc. z nich
Covid zabrał 63 mld dolarów z globalnych wydatków reklamowych, a 2021 zwróci tylko 59 proc. z nich
Wpływy Grupy K2 wzrosły o 11 proc. Mocno w górę Fabrity, Oktawave i K2 Precise, firma dwa razy droższa na giełdzie
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. „Gazeta Wyborcza” ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. „Gazeta Wyborcza” ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
Jet Line: wpływy 8,6 proc. w górę, 4,3 mln zł zysku
McCann Worldgroup z mniejszymi wpływami i większym zyskiem, w br. spadek wskutek epidemii
McCann Worldgroup z mniejszymi wpływami i większym zyskiem, w br. spadek wskutek epidemii
Agora rekordowo nisko na giełdzie, bo Helios cierpi wskutek epidemii
Agora rekordowo nisko na giełdzie, bo Helios cierpi wskutek epidemii
Co trzecia produkcja reklamowa z reżyserami na wyłączność. Obroty studiów produkcyjnych rosną
Co trzecia produkcja reklamowa z reżyserami na wyłączność. Obroty studiów produkcyjnych rosną
W dół wpływy 4fun Media. Screen Network i stacje tv rentowne, straty z Bridge2fun i e-commerce
Wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w br. zmaleją o 21 proc., odbicie w górę w latach 2021-2022