PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?
Reklama tv w 2023 roku: będzie drożej i bardziej streamingowo, adressable tv tylko dodatkiem
Wydawcy internetowi: e-reklama będzie dalej rosła, podwyżki cen nieuniknione
Polska reklama urosła dzięki handlowi, farmacji i mediom. Spadki w telewizji i magazynach
Polska reklama urosła dzięki handlowi, farmacji i mediom. Spadki w telewizji i magazynach
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku
Agora przewiduje stabilizację rynku reklamy w Polsce w 2023 roku
5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Co czeka rynek?
5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Co czeka rynek?
GPD Agency przekroczyła 110 mln zł wpływów, wzrost kosztów i podatek obciążyły zysk
GPD Agency przekroczyła 110 mln zł wpływów, wzrost kosztów i podatek obciążyły zysk
Omnicom Media Group: przychody 13 proc. w górę, zysk wzrósł o 6 mln zł
Omnicom Media Group: przychody 13 proc. w górę, zysk wzrósł o 6 mln zł
W pierwszym półroczu polska reklama urosła o 5,5 proc. "Przyszłość wydaje się bardzo niepewna"
Agora: rynek reklamy w tym roku wzrośnie o 3-6 proc. "Duża niepewność"
Agora: rynek reklamy w tym roku wzrośnie o 3-6 proc. "Duża niepewność"
Drożejący papier i prąd uderzają w outdoor. Reklamodawcy płacą więcej
Po wybuchu wojny rosyjski rynek reklamowy skurczył się o 45 proc.
Rynek reklamowy przez wojnę z mniejszym wzrostem. Telewizja tylko o 1,1 proc. w górę, wideo i social media o 15 proc.
Rynek reklamowy przez wojnę z mniejszym wzrostem. Telewizja tylko o 1,1 proc. w górę, wideo i social media o 15 proc.
Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
Kino Polska TV nie obawia się odpływu widzów do nowych platform VoD, bez sygnałów recesji reklamowej
Kino Polska TV nie obawia się odpływu widzów do nowych platform VoD, bez sygnałów recesji reklamowej
Agora przewiduje 3-6 proc. wzrostu rynku reklamy w 2022 roku
Agora przewiduje 3-6 proc. wzrostu rynku reklamy w 2022 roku
Jedna trzecia zagranicznych reklamodawców odmówiła prowadzenia kampanii w Rosji
Rynek reklamy internetowej w Rosji może się poważnie skurczyć
Rynek reklamy internetowej w Rosji może się poważnie skurczyć
Agora: Wpływ wojny na rynek reklamowy nie będzie istotny
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Agora będzie dalej oparta na reklamach i kinach, przejęcie Eurozetu kluczowe dla nowej strategii
Agora będzie dalej oparta na reklamach i kinach, przejęcie Eurozetu kluczowe dla nowej strategii
Szwajcarzy za ograniczeniem reklam tytoniu, przeciw dotacji budżetowej dla mediów lokalnych
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Reklama internetowa według wydawców: jaki był 2021 rok, co wydarzy się w 2022
Rynek reklamowy w 2021 roku według agencji mediowych, prognozy na 2022
Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję
Havas Media przy spadku wpływów o 14 proc. zwiększył zysk
Havas Media przy spadku wpływów o 14 proc. zwiększył zysk
Polska reklama wróciła do stanu sprzed epidemii. W całym roku ma zyskać 13 proc., internet przed telewizją
Media Group bez 20 proc. przychodów i 1,5 mln zł zysku netto
Dentsu: wydatki reklamowe na świecie wzrosną o ponad 10 proc., a w Europie Środkowo-Wschodniej o 8,9 proc.
Radio Poznań: 17,2 mln zł z rekompensaty i abonamentu, 3,2 mln zł zysku
Radio Poznań: 17,2 mln zł z rekompensaty i abonamentu, 3,2 mln zł zysku